jollie: ik neem aan van niet, je kunt nu al merken als er meerdere mensen kijken (van die 6) dat hij langzamer wordt en nog maar per zoveel seconden verspringt ipv constant beeld te geven, als het er echt veel worden zul je niks meer kunnen volgen denk ik
Merriebrok wou ze vanmiddag niet hebben haver smaakte haar wel .. Ik probeerde zonet wat muesli dat ging er ook in .. Hopelijk smikkeld ze nu wel haar merriebrok op..
Geen idee. Ik dacht vannacht dat ze bezig ging en dat heeft ook niet doorgezet. Ik heb zo wel eens bij een merrie gezeten die echt bezig leek, die stond na een 20 minuten weer op en hield het nog een week binnen, ik gok niet mee
Zo en hier ben ik ook weer... Ja een beetje appart is ze wel. meestal schat ik ze wel correct in, maar met Citty ??
Ze lijkt nu een beetje op een luchtballon die elk moment kan gaan opstijgen hihi. Echt bagger dik, maar dat is ook te danken aan de "zucht". Tot 21.00 hoeven we zowieso niets te verwachten daar er nog iemand aan het rijden is op stal, dus denk niet dat ze dan wat zal doen. Ik zal af en toe een printscreen plaatsen, en houd jullie natuurlijk op de hoogte.
Uh Jollygirl......hi op het moment dat ze daadwerkelijk gaat bevallen is een goede verbinding juist van belang haha...... Maar zoals Maysie al zei, er zullen dan zoveel mogelijk printjes geplaatst worden!
Maar niet te snel, anders loop ik het risico dat ze gaat staan, en dat moet natuurlijk niet. Maar uiteraard ben ik erbij. Bij mij is het nog maar 1x gebeurd dat een merrie beviel waar ik niet bij was!
In princiepe bij mij ook, maar ja, Citty is en blijft een beetje een zeer apparte merrie. heb echt geen idee wat ze gaat doen als het zover is, weet zelfs niet hoe ze met het veulen zal zijn. Zo lief dat ze kan zijn, zo'n smerige rotbok dat ze kan zijn. (helaas). Maar dat schreef ik al eerder, zo mag alles, zo mag er niets...