Susy Q - Orchidee (v.Gentil x Sebastiaan (ISP)) x Elberton (Nimmerdor x lucky boy) - 12 APRIL 2008!!! Ze is nu al zo rond maar wil nog steeds graag buitenritjes maken!!
Fristi ( mariska, belg ), gedekt door Atoom vd Capréton. Rosie ( welsch×Shet, gedekt door Angelo ( onse eigen hengst, inmiddels met verzorgster mee verkocht ) Shakira, ( vuilnisbak )gedekt door * naam kwijt, iig hengst uit lexmond. * Shakira ( haflinger,) gedekt door de kampioen 2007 ( staat bij ons op stal... verder niets mee maarja wel leuk. Puk ( shetland ) gedekt door Stormwind ( eigen hengstje nu verkocht ).
Claatje Furilla (Vasco x Heidelberg) x Canturano (Canturo x Coriano) - uitgerekend 23 mei Ovacilia (Contango x Heidelberg) x Jazz - uitgerekend eind april
Ik heb al eens eerder mijn merrie haar naam opgegeven maar dat ging niet helemaal goed dus doe ik het nu opnieuw.Helaas weten we de datum niet precies.
Lavien- Campsterhovens Lady Lavinia(v. Leunsvelds Lord) x Heitraks marvin - begin juni
mijn drachtige muts ook nog niet aangemeld volgens mij. A.F Mayumanah ( Biblion x A.F Gracia v Anthal )verwacht rond 30 april een veulentje van Sirel ( Silver General x Mirella v Baccarat ) kan niet wachten!!!
edit zag dat Bren haar al op de lijst had gezet dus ze staat er al op!!
mijn merrie´s staan er ook nog niet tussen Talasha (Vechtzicht Hyway), drachtig van High Flown Viper. uitgerekend 17 april Elskje (Anne), drachtig van Piter. uitgerekend 17 juni.