had eerst henkie even in het land gedaan en even bij pascha bodyguard ensjoerd gekeken of alles goed ging en toen ben ik even langs geweest

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pascha7 schreef:nee ik zeg het echt niet hoor![]()
Dabo schreef:pascha7 schreef:nee ik zeg het echt niet hoor![]()
Maar het kost je wel moeite!![]()
pascha7 schreef:shir hij heb geen dubble agenda en kan altijk naar hem toe wanneer ik wil en ik weet ook nog niet wat ik wil ik vindt devrijheid ook wel geweldig.
en nee hij is niet getrouwd of verloofd met een ander want danzou dat wel opvallen toch
en ik zie wel hoe dit loopt
ShirleyA schreef:pascha7 schreef:shir hij heb geen dubble agenda en kan altijk naar hem toe wanneer ik wil en ik weet ook nog niet wat ik wil ik vindt devrijheid ook wel geweldig.
en nee hij is niet getrouwd of verloofd met een ander want danzou dat wel opvallen toch
en ik zie wel hoe dit loopt
Of dat opvalt???? Nee hoor niet altijd! Ken iemand die al 10 jaar een relatie had met n vent die er ook nog een vrouw met kids op nahield! En die vrouw was een zeer slim iemand maar ze had t toch niet door....
Maar ik ga er niet v uit dat dat bij jouw geheim ook t geval is hoor!
AnneOmie schreef:Ja idd beetje oud topic inmiddels en Pascha staat inmiddels al lang niet meer in een dubbele box![]()
![]()
Als Brenda het niet wil vertellen dan zal het wel niet zo interessant zijnIk hoef het verder niet echt te weten, niet echt boeiend... ik zie hem ooit wel een keer op stal verschijnen als het echt wat wordt... of niet
![]()
danifur schreef:AnneOmie schreef:Ja idd beetje oud topic inmiddels en Pascha staat inmiddels al lang niet meer in een dubbele box![]()
![]()
Als Brenda het niet wil vertellen dan zal het wel niet zo interessant zijnIk hoef het verder niet echt te weten, niet echt boeiend... ik zie hem ooit wel een keer op stal verschijnen als het echt wat wordt... of niet
![]()
haha dat denk jij... ik weet wel beter!