Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Faniek schreef:Waar is Baby :D?
Uuh ja Misty staat buitenik was te lui de cam te verwisselen en ga zo toch haar staart wassen
en stal uitmesten dan komt ze weer binnen
Faniek schreef:Ja maar.... maar maar.... Nathalie en ja maar
Faniek schreef:Ja maar.... maar maar.... Nathalie en ja maar
Sjoert schreef:Faniek schreef:Ja maar.... maar maar.... Nathalie en ja maar
Einde discussie .
cheyenne01 schreef:Goeiemiddag allemaal.......hebben jullie dat ook wel eens? dat je baas zo zeurt dat je spontaan je ontslag wilt nemen? argh.....
djuno.....gaat het weer beter met hayley?
faniek.....die misty toch........die gaat voor donderdag, let op mijn woorden.....
pluizebol schreef:cheyenne01 schreef:Goeiemiddag allemaal.......hebben jullie dat ook wel eens? dat je baas zo zeurt dat je spontaan je ontslag wilt nemen? argh.....
djuno.....gaat het weer beter met hayley?
faniek.....die misty toch........die gaat voor donderdag, let op mijn woorden.....
goeiemiddag cheyenneik heb een leuke bazin
wil je serieus ontslag nemen?zoek dan wat waar je ook kunt cammen
![]()
djuno....dat vroeg ik me ook af...
komende donderdag........en helaas heb ik niet altijd een leuek baas.....
en er staat ook geen leuke baan op internet.....helaas.
eind van het jaar kan ik ook cammen, dan hebben we geen datalimiet meer.
*gaat weer aan het werk*
en dat is wel een heel ruim begrip, welke donderdag??haha
djuno schreef::D![]()
![]()
......afternoooooon all........
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou....zoals ik het vanmorgen kon inschatten...is Hayley er weer door. Er lagen weer flinke mesthopen en weer allemaal mooi ronde ballen. Haar temp was 37.4 en haar eetlust was ook prima. Pfff....hoop dat ik nou voorlopig ff geen zorgen meer heb over de beessies want dat doet je gemoedsrust geen goed.
@Stephany--> mooi he Monty!! Ja..dat van de merrie op onze avond was niet leuk (ik moest ook ff flink mijn tranen wegslikken). Die Annemarie is een hele toffe meid.
djuno schreef::D![]()
![]()
......afternoooooon all........
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou....zoals ik het vanmorgen kon inschatten...is Hayley er weer door. Er lagen weer flinke mesthopen en weer allemaal mooi ronde ballen. Haar temp was 37.4 en haar eetlust was ook prima. Pfff....hoop dat ik nou voorlopig ff geen zorgen meer heb over de beessies want dat doet je gemoedsrust geen goed.