Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ben ik nog nerveuzer of alles wel goed gaat! Hoop dat de jouwe gewoon netjes drachtig is
  ben ik nog nerveuzer of alles wel goed gaat! Hoop dat de jouwe gewoon netjes drachtig is 
 vind het echt zo jammer dat ik niet op pony’s pas… ben veelste lang, moet echt een flink paard hebben helaas
 vind het echt zo jammer dat ik niet op pony’s pas… ben veelste lang, moet echt een flink paard hebben helaas 

Annash schreef:Oohh haha mijn 'grootste angst', wij hebben ook geen ruinen op stal!
Met dag 25 misschien wat te vroeg om te scannen (heb ik me laten vertellen) maar hopelijk krijgen we dan in ieder geval een idee waar we zitten.

suffie schreef:Annash schreef:Oohh haha mijn 'grootste angst', wij hebben ook geen ruinen op stal!
Met dag 25 misschien wat te vroeg om te scannen (heb ik me laten vertellen) maar hopelijk krijgen we dan in ieder geval een idee waar we zitten.
Via welke kliniek ga je scannen Annash? Ik doe het altijd via Zeddam en dan op de Radstake.

Super knappe papa ook
 Super knappe papa ook Misschien dat ze anders ruikt ofzo nu en de andere paarden daarop reageren?
  Misschien dat ze anders ruikt ofzo nu en de andere paarden daarop reageren? 
  Op de foto met haar veulen van dit jaar ( die volgens de kleuren test een zwarte is en geen bruine tot onze verbazing
  Op de foto met haar veulen van dit jaar ( die volgens de kleuren test een zwarte is en geen bruine tot onze verbazing   )
 ) 

die lijkt echt gewoon bruin… een toverbal! Lijkt me lastig als ze bang zijn voor de veearts…
 die lijkt echt gewoon bruin… een toverbal! Lijkt me lastig als ze bang zijn voor de veearts… 
 .
 .