Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Veel succes met alle merries en het fokken van de veulentjes.
wat super. Duimen dat één vruchtje netjes blijft zitten, maar klinkt positief.
Citaat:Spannend! Heb je een foto van je merrie? FS Clarimo staat op mijn lijstje voor de toekomst (in de hoop dat mijn merrie dit seizoen drachtig wordt, anders is er geen toekomst wat dat betreft)
Wij vinden het een hele fijne pony geworden, maar hadden wel enorme moeite met onze merrie drachtig krijgen van hem. De eerste keer was het pas in juli raakt en het tweede jaar hebben we van juni-augustus alles geprobeerd, gespoeld maar niet gelukt. gezonde jonge merrie. Jaar erop pakte ze in 1x met een andere hengst... Of het aan Clarimo ligt, lijkt me niet maar wel opvallend.

En anders heb ik wel een plan B, maar dan twijfel ik eerlijk gezegd of ik wel ga fokken met haar. Cioccolato schreef:Het verandert gwn in een algemene discussie. Dat gebeurd ook als er hier een fjord x springpaard komt, of 1 gedekt wordt met een ongekeurde hengst
hopelijk knapt de fjord vlug op.
sowieso kan idd geschreven anders/harder overkomen als bedoeld. Voor de rest heb ik 0,0 verstand van warmbloed en dus ik die discussie meng ik mij sowieso niet 

hopelijk blijft de 2de idd zitten.
hij heeft tegenover vorig jaar een hele volwassen uitstraling gekregen vind ik. Ga je hem inrijden dit jaar?
heeft dik 20 min geduurd en Roosje stond maar te knippen en plasjes te doen
Maar aangezien Tiesto niet echt zin had erin verwacht ik dat ze net een eisprong gehad heeft en niet meer zo lekker rook. Dus die zal ook wel klaar zijn nu gok ik. Nina heeft afgeslagen dus die mag op het wacht bankje.
. Die hadden een rommelige cyclus. Abby en amy heb ik veel vertrouwen in dat die netjes drachtig zijn. En dan is alles gedekt wat ong gedekt kan op het moment. Nog even wachten tot de merries die net bevallen zijn hengstig worden.
mooie combinatie
Twee topics actief bijhouden en bijna 80u werken in een week is soms wat te druk 

Hopelijk blijft ie zitten 
Ik denk inderdaad dat ze dan klaar is nu. Bij jou ook drukte! Hopelijk zijn ze netjes drachtig. Wanneer moet je scannen?

baudyh schreef:Cioccolato schreef:Het verandert gwn in een algemene discussie. Dat gebeurd ook als er hier een fjord x springpaard komt, of 1 gedekt wordt met een ongekeurde hengst
Precies en dat is net de kritische noot die ik ervan vind. Maar dat mag ik blijkbaar niet zeggen.
De merrie is exterieur matig niet goed genoeg als tuigpaard ( weet ik toevallig omdat ik op die
Keuring was) en dus een stamboek merrie. Imo fok je daar niet mee. Maar dan gaat die hop naar de gelderse paarden. Ja dat zou ik nou nooit doen. Maar wie ben ik hè
En nu hou ik er over op.