Bekend gevoel. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Beloofd wat! Dustinlover schreef:Ahh fijn dat ze na huis mogen silly! Navelbreukje komt wel goed na de operatie![]()
Tinnie en lian ook aan het wachten.. hopelijk snel vooruitgang!
Stiptje welkom! Maar 306 dagen laat het dan nog maar even zitten hoor! Zeker bij zo'n grote!
Linda ja hopelijk een mooie merrie!
Hier ligt spook ook nog steeds super veel. Verbaas me er echt over.
ja ik hoop ook datie nog even lekker warm blijft zitten hoor
ofwel begin ik er te veel op te letten hihi

rond 260 dagen en weliswaar is de uier ook al op de hoogte dat er een veulen komt. Verder valt ze qua dik zijn wel mee. Denk dat ik nu weer onder m'n updatesteen kruip tot over de 320 dagen. Tot die tijd lekker genieten van de veulentjes die hier komen en alle voorbereidingen. Siptje schreef:@pretty dankjewel
@vulina nee hoor ze is geschoren deze winter tot een maandje geleden is ze nog mee gegaan op wedstrijd had totaal ng geen last sinds een weekje rij ik ze nu niet meer ♥

Waar ben je voor geslaagd, of heb ik daar over heen gelezen?
Maar leuk hoor je eerste eigen hond
hihi Faline schreef:Siptje schreef:@pretty dankjewel
@vulina nee hoor ze is geschoren deze winter tot een maandje geleden is ze nog mee gegaan op wedstrijd had totaal ng geen last sinds een weekje rij ik ze nu niet meer ♥
Denk dat Vulina bedoelt dat er niet zoveel spekkies op de kont zitten, maar je had zelf eerder al verteld dat ze moeilijk aankwam.

mijn vriend en ik hebben gereageerd op een nieuwbouw woning om eindelijk eens samen te wonen. Vandaag gebeld, het huis dat we uitgezocht hadden is vrij en nu gereserveerd
nu alles invullen en inleveren en duimen. Niks is dus zeker. Het huis is rond mei klaar.
nogmaals sterkte