Die is wel vies haha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mijn pony is dunalino (dus ook erg licht) en doet

Maar zo zien ze er hier ook regelmatig uit.
Ben het grootste deel van de tijd alleen op stal en aangezien Aziza het sowieso de eerste maanden van haar dracht krijgt (en Mausi het ook de eerste maanden gehad heeft), geef ik het zeer regelmatig. Nog nooit ergens last van gehad.
) zou ik het niet doen, Aziza is door het reizen in 2013 tot 2x toe haar vruchtje verloren. Maar Hala heb ik opgehaald uit België op 15 dagen dracht, en dat was geen enkel probleem, zij had dan ook totaal geen problemen met de trailer.

)
En voordat dat veulen dan afgespeend wordt, zou het volgende veulen van Aziza er alweer zijn denk ik. Op deze manier lijkt het wachten een stuk minder lang te duren

Nu dus 21, 26, 26 en 24 dagen.
Wordt dus nog even afwachten. Ze nemen er rustig de tijd voor. Zolang liz niet durft wachten ze gewoon.
Rianne1994 schreef:Liz Is nog niet gedekt en zal dus waarschijnlijk nog een maand daar blijven. Ik baal ontzettend maar liever dat ze langer blijft dan dat ze een trauma krijgt van het dekken. Voorlopig nog geen pony dus. Vind het afschuwelijk mis dr ontzettend![]()
Leuk dat je je meld gblover, heb je toevallig nog fotos?