Dat is echt super nieuws! Hopelijk gaat het herstel ook verder goed Na al deze goede zorgen ( en die nog gaan komen), het veulen kan zich geen beter baasje wensen!!
maikeltje
Geplaatst: 13-05-14 22:27
Super Dat filmpje van een dartelende Opium in de wei komt steeds dichterbij
Super fijn zeg, echt goed dat jullie doorgezet hebben!
barrymuis
Geplaatst: 14-05-14 05:32
Dat is nieuws daar wil je mee wakker worden Helemaal super. Nog even volhouden en dan heb je haar thuis en hopelijk kun je dan lekker veel van haar genieten en mogen wij af en toe eens een topic zien. TS ben blij voor en ik denk met mij ook vele andere.
Wat een fantastisch nieuws! Wat een byzonder moment gaat dat worden als je Opium weer op de wei ziet dartelen Jullie zijn beide knokkertjes zowel jij als zij hebben niet ogegeven! Jij hebt alles in het werk gesteld om haar de kans te geven , en zij heeft heel veel levenskracht in zich en liet zien niet zomaar op te geven. Dit topic is het eerste waar ik snel naar toeging, hopend op goed nieuws, en ja hoor dat is er nu. We gaan er nu maar van uit dat ze het ergste heeft gehad!! Ben benieuwd naar vandaag:)) Succes!!!
Wat hebben jullie geknokt. Ook ik heb je topic van begin af aan gevolgd. Nu maar hopen dat het goede nieuws zich voortzet. Voor dit alvast van harte proficiat. Jullie hebben het verdiend!