Ik vind het moeilijk te oordelen over de cijfers om heel eerlijk te zijn. De pony's worden onder het zadel gezet, er komen zo even ruiters op en gaan met die banaan. Vind het knap dat een jury een cijfer kan geven.
jennyk
Geplaatst: 13-04-10 13:02
leuke hengst muzefee! Ik zag op de site van Boeve dat de vader van Knock out Kromh is Die o zal wel een i moeten zijn neem ik aan......
dianalamboo
Geplaatst: 13-04-10 13:19
Ook hier nog geen veulen. Ze houdt ons wel in spanning. Is nu 4 dagen overtijd. En de verhalen van onrustig zijn, harsdopjes, opgezette kling enz; ook ik weet wat het met je doet. Slapeloze nachten en hopen dat het snel komt. Succes allemaal.
Vardau hele nacht onrustig geweest, ook veel gelegen en nu niet echt op dr gemak in de wei.
pretty
Geplaatst: 13-04-10 13:23
Gefeliciteerd Essy met je hengstveulen! Apart,maar mooi!
Verder mag Saffier nu echt wel eens komen,denk ik! En ook Hiba en Romi en nog een paar maken het spannend dus!
Met de merrie gaat het wel goed hier,maar de rangorde is helemaal doorschudt precies. De merries maken hier dikke ruzie onder elkaar,ik snap er niets van..allemaal sinds dat dood veulen! Pretty zit nu ongeveer aan 320 dagen dus die mag ook eens beginnen vorderingen maken!
Muzefee
Geplaatst: 13-04-10 13:24
jennyk schreef:
leuke hengst muzefee! Ik zag op de site van Boeve dat de vader van Knock out Kromh is Die o zal wel een i moeten zijn neem ik aan......
Ik ga de dalijk de kleine mam en mams weer buiten zetten, vanmiddag weer een topic! Zumba hadden we afgesproken toch?
Heb net telefoontje van vriendje gehad. De harsjes worden witter en meer vloeibaar ipv plakkerig. Ben benieuwd vanavond.... Nog 3.5 uur en dan mag ik naar huis
pretty
Geplaatst: 13-04-10 13:34
dat zal toch niet lang duren hoor Saffier! Mijn merrie had dit ook,savonds drupte het eruit en enkele uren later was het veulen er!
Vorige keer hadden we op vrijdag middag (12 uur) flinke hars (was ook de eerste hars) zaterdag ochtend (9 uur) drupte ze melk en zaterdag avond (20.45 uur) werd Cashmere geboren. Hoop dus snel melk te hebben.
Ik ben benieuwd hoe het met mijn merrie is, die is 17 april uitgerekend en ik gokte op 19 april. Check normaal altijd om 13.00, maar moet vandaag tot laat werken.
even spammen ze heeft het zwaar uierfoto (die overigens KNOERHARD is) en van achter en kroelen met timmy (hun favo bezigheid)
essiesilly
Geplaatst: 13-04-10 13:54
ahh arm shetje
de kleine man via de cam aan het bespieden dierenarts komt zo, ff prikje geven, alles nakijken en verdenk hem ervan dat hij heel mis een navelbreukje zou kunnen hebben.. ff vragen maar
Mag ik vragen waarom je dat denkt? Hoe je dat zou kunnen zien?
essiesilly
Geplaatst: 13-04-10 13:58
er hangt echt een enorme flubber aan z n naveltje (breed met veel vel) maar heb nog niet gevoeld.. als je hem een beetje naar binnen kan drukken dan is het waarschijnlijk een breukje, maar dat is niet altijd erg hoor, komt vaak ook nog wel zelf goed