Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Noorwijdenes schreef:Ik heb mijn DA er ook niet over gehoord moet ik zeggen. Zal het vrijdag nog eens vragen (niet dat het zin heeft, aangezien ik de rest dus niet kan en ga verplichten!).
Schijnt ook best nog wat te kosten die entingen?
Al_Zawraa schreef:Iedereen die zijn merries drachtig heeft, gefeliciteerd! En de rest succes!
Vanaf morgen gaat Aziza voor 10 dagen op de Regumate, op dag 10 wordt ze hengstig gespoten, ik hoop dat ze dan eindelijk hengstig gaat worden. De osteopaat komt morgen nog, het weer wordt steeds beter en het veulen steeds ouder, dus dat zijn wel allemaal positieve factoren. Ik hoop echt dat ze nu wel hengstig gaat worden, anders gaat het laat in het jaar worden..
Al_Zawraa schreef:Iedereen die zijn merries drachtig heeft, gefeliciteerd! En de rest succes!
Vanaf morgen gaat Aziza voor 10 dagen op de Regumate, op dag 10 wordt ze hengstig gespoten, ik hoop dat ze dan eindelijk hengstig gaat worden. De osteopaat komt morgen nog, het weer wordt steeds beter en het veulen steeds ouder, dus dat zijn wel allemaal positieve factoren. Ik hoop echt dat ze nu wel hengstig gaat worden, anders gaat het laat in het jaar worden..
Charaz schreef:Urielle schreef:Zo, ik kom me ook alvast melden! Veulen 2010 is eruit en ik wil proberen haar op de veulenhengstigheid terug drachtig te krijgen dus in afwachting daarvan, zeg ik alvast hallo
Door Devdan of niet?