En bedankt voor de complimenten jolandje en steffyentom

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Neonlight schreef:Kyrkelover, helaas is de KNHS er erg streng in en verleent nooit dispensatie. Heb hetzelfde probleem, mag mijn eigen hengst ook niet starten. Terwijl ik aangespannen op het hoogste nationale nivo rijd met hengsten.![]()
Maseike, arme Danique zeg. Ze ziet er echt ziek uit.
Manueeltje, balen zeg dat er nog geen spoor is van je hond.
Dwyne, ik heb vannacht een sms-je van Nicole gekregen. Ze lag shakend in bed volgens mij, last van afkickverschijnselen.....haar pc heeft kuren.
co2 schreef:Advies gevraagd!!
Mijn merrie is 6 april uitgrekend en zit nog redelijk 'strak in haar pak'. Tot nu toe nog weinig buik, het echte uitbuiken zal denk nog wel moeten gaan komen.
Echter wordt ze nu toe echt té mager, als ze draaft zie je haar ribben en ook andere mensen die haar kennen zijn het met mij eens dat ze echt wat wat meer spek mag hebben.
Ze krijgt nu onbeperkt kuil, maar dit laat ze deels liggen. Ze heeft op een gegeven moment geen trek meer.
Daarnaast krijgt ze 4kg merrie brok (Pavo Podo lac) over de dag verspreid.
Wegens een hoefprobleem heeft ze twee maanden bosrust gehad, en ook nu loopt ze nog niet helemaal zuiver waardoor ze zeer gering beweging krijgt. Ze komt nu dus wel los buiten en ze gaat nu elke dag een half uur tot een uur in de stapmolen.
Moet ze nog meer brok of hebben jullie andere tips om haar voller te krijgen?