Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
megahaf schreef:Ben een stille meelezer en ik begin er stilaan een wrang gevoel aan over te houden. Niemand van ons kent beide dames en weet voor 100% wat er nu juist gezegd en gedaan is, laten we aub niet in hun plaats beslissen wie nu het meest geschikt is om het veulen te houden.
Beiden hebben hun best gedaan om het veulen te redden, maar nu begint het zo stilaan op een heen-en-weer getrek met een stuk speelgoed te lijken. Wie het veulen gekocht heeft, is eigenaar, klaar. Ik ga er van uit dat er op de pensionstal nog mensen zijn die weten hoe ze met een veulen moeten omgaan en Yvonne met raad en daad zullen bijstaan. Zomaar van achter de pc beweren dat iemand niet geschikt is vind ik een beetje te ver gaan. In plaats daarvan zouden we Yvonne beter overstelpen met goede tips. En hopen dat ze af en toe wat foto's en nieuws van het veulen op bokt plaatst, zou dat niet veel mooier zijn?
megahaf schreef:Ben een stille meelezer en ik begin er stilaan een wrang gevoel aan over te houden. Niemand van ons kent beide dames en weet voor 100% wat er nu juist gezegd en gedaan is, laten we aub niet in hun plaats beslissen wie nu het meest geschikt is om het veulen te houden.
Beiden hebben hun best gedaan om het veulen te redden, maar nu begint het zo stilaan op een heen-en-weer getrek met een stuk speelgoed te lijken. Wie het veulen gekocht heeft, is eigenaar, klaar. Ik ga er van uit dat er op de pensionstal nog mensen zijn die weten hoe ze met een veulen moeten omgaan en Yvonne met raad en daad zullen bijstaan. Zomaar van achter de pc beweren dat iemand niet geschikt is vind ik een beetje te ver gaan. In plaats daarvan zouden we Yvonne beter overstelpen met goede tips. En hopen dat ze af en toe wat foto's en nieuws van het veulen op bokt plaatst, zou dat niet veel mooier zijn?
xyvonnex schreef:Nee heb haar niet meer gesproken en wil dat ook niet meer.Mijn bangheid heeft plaats gemaakt voor boosheid.IK stuur mijn mail verkeer met de paardehandelaar mee.dat is toch genoeg.Iemand anders zal dan auto rijden en er zijn nog andere trailers beschikbaar.
Ik woon in zeeland dus boeren genoeg(hahaha)
als mensen onterechte dingen over mij op internet gaan gooien,kan ik niet goed tegen.BAH!!!Dus ja nou mevrouw mag me bellen hoor,dan zal ik haar netjes te woordt staan.Maar verontschuldiging is hier zeker op zijn plaats.(das dan mijn mening)
xyvonnex schreef:IK stuur mijn mail verkeer met de paardehandelaar mee.dat is toch genoeg.
Cayenne schreef:Moeten deze reacties nou echt?
Voor je het weet zit er door jullie een slotje op, en heeft zowel Eppie als Yvonne niet meer de kans om hun verhaal te doen.
Laten we gewoon hopen dat ze eruit komen en het veulen sterk en gezond op zal groeien, en onze hatelijke opmerkingen verder voor ons houden.
knooopje schreef:xyvonnex schreef:Nee heb haar niet meer gesproken en wil dat ook niet meer.Mijn bangheid heeft plaats gemaakt voor boosheid.IK stuur mijn mail verkeer met de paardehandelaar mee.dat is toch genoeg.Iemand anders zal dan auto rijden en er zijn nog andere trailers beschikbaar.
Ik woon in zeeland dus boeren genoeg(hahaha)
als mensen onterechte dingen over mij op internet gaan gooien,kan ik niet goed tegen.BAH!!!Dus ja nou mevrouw mag me bellen hoor,dan zal ik haar netjes te woordt staan.Maar verontschuldiging is hier zeker op zijn plaats.(das dan mijn mening)
dus zwart wit gezien...eerst mag ze jou uit de brand helpen,na dat jij heel dom en ondoordacht een veulen van 4 weken oud koopt!
terwijl je niet eens weet wat het veulen aan voeding moet hebben???
nadat je er een dag met het veulen rond gezwerft hebt ga je ten einde raad naar eppie toe...die helpt je uit de brand!!!
zei heeft ook geen genoeg tijd voor hem en zorgt dat het veulen naar friesland en nu dat geregeld is krijgt ze een schop na???
nou geloof mij,als je dat veulen bij mij gebracht had had je het veulen noooit weer gezien!
het enige goede in dit verhaal is dat je gelukkig zo slim was om het veulen weg te brengen naar iemand die er wel verstand van heeft!
ik had zoiezo het veulen aan eppie gegeven!alleen al omdat dat het beste is voor het veulen,alle veulens zijn schattig!
maar ze worden ook groot!en ze hebben veel verzorging nodig en het kost ook veel geld!dit veulen heeft in zijn nu 5 weken al genoeg mee gemaakt vind ik,denk aan het veulen en niet aan jezelf!
je zei in het topic dat je steeds geld moest lenen,nou dan wil ik nog wel zien of je het red met alle onkosten.
wees verstandig en doe wat goed is voor het veulen!ga eerst leren hoe je met paarden om moet gaan wat ze eten hoe je ze moet verzorgen enz...en koop dan een keer een leuk paardje!