Pff nouja, op KS staan allemaal topics over merries die bijna gaan bevallen. Dit hoort echt niet op SK. Ik heb getemt in ieder geval, we zien wel of een andere mod dit behandeld en het alsnog bij KS zet.
ghehehe het zou allang met bevalling te maken hebben gehad als Jenny ons niet zo lang heeft laten w88, dus ik zie niet in dat dit voor de fun is. Zodra de veulens geboren zijn, is het dan opeens wel een KS topic?
Hope2012
Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-09 12:43
jongens .
vanmorgen toen ik op stal kwam had jenny weeen .
helaas is het dood geboren .
het was een mooi merrietje en we hebben dr engel genoemd.
ik ga nu mijn kinderen van school halen en weer terrug naar jenny .
vanacht om 3 en 5 uur was er nog niks te zien aan merrie vanmorgen om kwart voor 9 waren we er weer en had ze net de eerste weeen . we konden niks doen ben boos verdrietig en alles . maar het heeft niet zo mogen zijn helaas .
Acch jeeh dat is inderdaad erg sneu. Moet Jenny het zolang uithouden en dan dit...
Nickytje
Geplaatst: 17-03-09 12:57
Oh nee Arme Jenny, zo'n lange dracht en dan dit... Echt erg! Veel sterkte ermee! Ik duim mee dat het veulen van Fury gezond ter wereld mag komen. Engel is ook een mooie naam voor het kleine ukkie. Sterkte...
pff wat erg om te horen! hoop dat moeders ook goed herstelt van deze klap! ik vind engeltje ook een prachtige naam!
Pien_1
Geplaatst: 17-03-09 16:49
Heel veel sterkte met het verlies Hoe gaat het op dit moment met je merrie?
chance
Geplaatst: 17-03-09 17:22
miranda wat erg!! Heel veel sterkte met het verlies. Dit is wel erg balen zeg, was de bevalling over het algemeen ondanks dit zware verlies wel goed gegaan? En hoe gaat het met lieve jenny?