@ Neonlight
Wauw ze heeft een prachtige vader zeg! Ben niet zo thuis in de NF wereld, maar vind ze super 
Die Woodrow vind ik ook wel leuk, maar heel ander hoofdje.
Ik zie ook inderdaad de vergelijking van hoofd, maar ze zijn dan ook beide prachtig
@ Tienn
Ik zou Jellie gewoon thuis houden als je, je daar beter bij voelt en anders kun je me altijd bellen als er vragen zijn 
@ lucas03
Ook een mooie buik schiet al mooi op hoor!
@ Djesseka
Heerlijk dat het zo goed ging
Geeft vast een voldaan gevoel! Niet toevallig foto's geschoten
?
@ frenia
Ja, opelkaar reageren is toch wel het leukst iedereen wil toch reactie op zijn/haar merrie 
Laat je weten wat de fokker zegt wat voor kleur het is? Ik ben wel benieuwd
in de konijnenwereld fokken we echt kleur op kleur, maar dan voor de tentoonstelling. Alleen er zijn wel toverbalfokkers voor de verkoop, maar dat doet het ras bij konijnen niet ten goede, maar dat is een totaal andere wereld 
@ borderdan
Ik vind de uier van je merrie wel erg vreemd hoor 1 kant niet gevuld 
@ Djesseka
Die foto geweldig! Mijn dames zijn ook steeds aan het kroelen.. die van mij haren flink uit.
@ Tienn
Nikita heeft een mooi uiertje hoor dat groeit gewoon gelijk op, maar deze uier vind ik echt vreemd 
@ Babsiej
Zij draagt mooi rond zo te zien heb je ook een zijkantfoto?
@ Mazzel-meid
Ja, als ik over mijn eigen merrie post vind ik het toch wel zo netjes op iedereen te reageren 
Super dat je de beeb gevoeld hebt! Ik wil dat ook
Ik hoop maar omdat het zo stil is dat het merries zijn 
@ CubaLibre
Haha dat was zeker leuk gevoel zo'n schop. Volgens mij krijg jij een supervoetballertje 
@ DMHorses
Mooie dames
en mooie buikjes al is Savannah inderdaad erg slank 
@ pippalex
Druk aan het aftellen dus lekker buikje 
@ Maseike
Wat een verschil zit er met merries en rijden he de ander kan het nog heel lang aan en weer de ander al niet. Lekker op je merrie inderdaad afgaan dat is het beste 
@ inowa
Haha leuk buikje 
Jammer dat je vader ze niet wil laten steriliseren. Is natuurlijk altijd leuk van die jonge katjes, maar ja zijn er al zoveel natuurlijk Maar wij willen wel foto's van het grut als het zover is hoor 
@ kjoetie
GEFELICITEERD! Super zeg! Prachtig dier.
Kom je nog wel is gezellig buurten hier
?
@ stef
Ze draagt zo mooi rond! Moest ze op de 2e foto even kijken waar het om ging
?
Hier gaat verder alles z'n gangetje en we hebben weer een 5-ling 
Mijn bruine NHD is bevallen van 5 mooie kale konijntjes
Foto's volgen nog 
En zoals beloofd Misty op 300 dagen en Nikita op 281 dagen
Nikita

Bolle Nikita 

Misty wil met haar 300 dagen even laten showen hoe goed ze nog kan lopen 

Nou ja Nikita wil ook wel even meedoen 

Moeder en dochter: Wij zijn drachtig laat ons...

Misty van voor -breed-

Sorry voor de vele foto's kon het voor 1 keer niet laten, maar met 300 dagen voor Mits mag het een keer he