Koekiesgek schreef:Ik heb nogmaals met de DA gebeld. Ze komt opvoelen of het veulen goed ligt.
Dus het kan zijn dat ze het iets moet helpen en dat het er dan zo is.
Jullie horen me zo weer!
Nogmaals via deze weg...sterkte

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Koekiesgek schreef:Ik heb nogmaals met de DA gebeld. Ze komt opvoelen of het veulen goed ligt.
Jullie horen me zo weer!
Jullie horen me zo weer!
iwayalover schreef:Jezus wat een lap tekst
pretty schreef:
Iwayalover: Een hele hoop tekst ja,ik neem aan dat je hetzelfde doet als ik? Papiertje erbij op wat je straks gaat reageren?![]()
![]()
tonie schreef:Prince schreef:Mmmm, wat gaat dit topic toch snel, heb geen tijd om alles bij te houden.
Graag zou ik willen weten wat nou de symptomen zijn van een naderende bevalling ?
Candy (maiden) is morgen 320 dagen drachtig, haar uier is behoorlijk gevuld maar er komt nog geen melk uit, haar staart kun je bij wijze van spreken bijna dubbelvouwen over haar rug heen (zonder weerstand) en het stukje kont rond haar staart is behoorlijk blubberig.
Verder is ze nog zo fris als een hoentje, eet nog goed en jaagt alle ponys het weiland door als ze op het land gezet wordt.
mijn veearts zei let op de spenen, als die lopen vol 1 uur tot halve dag voor de geboorte........en het klopt echt, als ze voor die tijd kegelen of melk geven kan, maar let op de spenen......als die vol zijn kan het elk moment komen, die van mij had niet erge slappe banden en staart kon ze tot uur voor de geboorte terug trekken.
en als de spenen vol zijn, fluit chekken of die lang wordt......is die lang dan komt het snel.....succes