FennekeR schreef:Stephany schreef:mams fleemt ....wat een flink veulen zeg!!Is dat geen uiting van pijn? Soms wel he....maar ik vind dat ze het ook vaak doen net na de geboorte omdat ze het veulen ruiken...
hehe eindelijk kan ik het zien.. aah echt super lief zo (volgens mij zoiets van ..toch??) 3 uur oud veulen
volgens mij wil 't veulen drinken maar moeder laat dat niet echt toe, moeder is een beetje druk aan de wandel
Wat een leuk veulen!!Ik heb alleen wel eens lievere / zorgzamere moeders gezien...Is het haar eerste veulen?
Merrie is erg onrustig... Blijft maar rondjes lopen en het veulen opzij drijven. Beestje staat er beetje sneutjes bij
Carlasona gelukkig bevallen van een gezond veulen, wel een moeilijke bevalling lees ik. Mams moet er geloof ik nog wel even aan wennen, hopelijk doet ze dat snel
Kom ook weer eens kijken, hoop steeds een low alert voor Copper te zien, maar nee hoor, allemaal andere merrie's
Daar hopen we met zijn alle op mar Copper wacht nog even op het juiste moment.Nu duwt ze het nog even terug
Ja nou die Coppertje moet haar veulen er maar eens uitpoepen.Marije kun ook niet eens met een wc/gootsteen-ontstopper bij Copper gaan staan??
Zou Copper nu weer last van haar hoeven krijgen of zou ze wat meer last van haar buik krijgen?Ze tilt weer regelmatig haar hoeven op...
dat copper nog niet zo ver is... Weekend bijna niet online geweest... had eigenlijk wel verwacht dat er al wat naast zou staan .. niet dus..
Copper krijgt zo te zien weer een "hoeven-badje" , is lekker koel voor haar hoefjes ...ik hoop echt dat ze nu snel een veulen gaat krijgen...De site is leuke geworden Marije, ziet er echt lente-achtig uit met al die bloemetjes!!