Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik weet het eigenlijk niet. Misschien als het vanavond droog is maar eens zien wat Fayette er zelf van vindt dat ik nog erop kruip... En anders moeten we maar aan de wandel gaan met de zaklantaarn erbij. Langs de weg waggelen enzo 

)
).
. (is denk ik voor mezelf ook wel fijner) 
! En dan de 1e nacht sta je voor de stal, heel leuk. De dag daarna sta je weer voor de stal, want stel je voor dat het gebeurt en je bent er niet bij! En dat dan een paar weken lang! Misschien is jou water beter als dat van mij, maar ik denk als mijn merrie loopt te kegelen constant dat het veulen geboren gaat worden
frenia schreef:Nee, normaal niet, alle tweelingen bij paarden zijn twee-eiig, maar er komt wel eens unilocatie voor. Dan liggen beide vruchtjes zo dicht tegen elkaar, dat ze niet onderscheiden worden. daarom kan je ook best wat vaker scannen op tweelingdracht, in de hoop dat er dan tijdens een scan geen uniclocatie is. maar als je dus de pech hebt dat ze altijd zo dicht tegen elkaar liggen, kan het dus zijn dat de tweelingdracht over het hoofd wordt gezien.
ps: die unilocatie wordt trouwens vaak verward met eeneiig zijn...

Wij enten ook tegen de 3: influenza, tetanus en rhino. Ook altijd al.
ben daar echt heel erg slecht in
dus ik vertrouw op technische hulpmiddelen...en op het water van mn ma 
Tenslotte heeft hij meer merries op stal die moeten veulenen en de mijne mag "gewoon" meelopen in het hele verhaal. Paard staat niet bij ons aan huis en nachten lang daar blijven is geen optie met gezin en baan. Zodra het veulen begint zal hij me bellen (of niet??). Verder heb ik wel flexibel verlof gevraagd voor als het veulen er net is. Maar ze is uitgerekend in de meivakantie, dus misschien houdt ze zich daar ook aan. Dan ben ik zowiezo vrij.
). Ik heb dus een bewakingscamera die ik op ga hangen. Vorig jaar keken we daarop vanuit huis, maar ik denk dat ik dit jaar met kleren aan boven de stallen ga slapen. Dan verlies is toch minder tijd tussen "zien" en "erbij zijn".
En Iwaya zit vandaag op dag 300!!!