Alles kan nog veranderd worden (lijst met nummers word gemaild, pluncks nummer komt er nu op) ben er 1 uur weer ivm reis nu naar huis

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ThePast03 schreef:Sjoert schreef:Ik ken iemand die dat nu nog heeft.. En het is echt geen pretje..
Het is een nachtmerrie, je voelt je niet veilig in je eigen huis (ben daardoor zelfs ook 3x verhuisd), durft de straat niet meer op etc. etc.
Maar genoeg gezeurd nu
Faniek schreef:
Alles kan nog veranderd worden (lijst met nummers word gemaild, pluncks nummer komt er nu op) ben er 1 uur weer ivm reis nu naar huis
djuno schreef:dat is toch zeker GEEN zeuren????
Faniek schreef:( pluncks nummer komt er nu op)
gemske schreef:
komt er NIET op bedoel je?(sorry ik ga nog even door)
[*olduser*], ik geef je groot gelijk (net als de rest hier) dat je voorzichtig bent.
gemske schreef:Ik ook hoor (sorry Faniek)
maar laten we even duidelijk zijn. Dat kan in dit topic toch?
Faniek, nogmaalsdat je al deze moeite doet.
Echt geweldig
.
gaat Macy ook nog een keer meewerken?
gemske schreef:
MarijeR schreef:gemske schreef:
voorlopig staat ze nog te eten...
Nado schreef:Ja, Faniek echt super al die moeite. Ik zie dat ik Stacy moet sms'n. Heb je misschien haar nummer voor mij (per PB natuurlijk)
djuno schreef:Denk dat ik mijn merrie in januari maar naar Marije breng om te bevallen (tenminste als er iets inzit).....weet ik tenminste zeker dat ze goed in de gaten gehouden wordt en ga ik lekker bij Marije op de bank (met 6 katten).
Marije.....wat kost dat?