Ik kan Macy niet meer aan zien! Op wat voor een pillen leef je Marije?
Ik kwam net op stal en zag ineens dat madam lag in de stal. Dat heb ik haar dus serieus nog nooit zien doen. Ja wel in de wei met heel lekker weer natuurlijk, maar ze gaat normaal gesproken denk ik alleen in de nacht liggen in de stal want ik had het nog nooit gezien. Ik natuurlijk de wei over rennen... wist ik veel of er aan de achterkant wat gebeurde...
al snel was natuurlijk duidelijk dat er niets gebeurde...maar het was wel spannend. Ze ging ook pas staan na een kwartiertje, terwijl ze normaal gesproken denkt: hee de baas is er, dus eten!
Toen ze ging staan sloeg ze raar met d'r staart en zagen we dat ze echt topzwaar is! Bijna zoals die foto van die Fjord laatst! Ze liep heel moeilijk en zag er erg moe uit. D'r buik ging tekeer en daar werd ze niet vrolijk van.
Terwijl ze vanochtend nog op de wei stond te bokken, maar ja van Marije had ik ook gelezen dat Macy de vorige keer ook had gebokt op de dag van de bevalling!
Ik heb alles even geinspecteerd:
De 'bags' komen er iets meer aan bij de uier, de tepels zelf worden voller maar ze staat absoluut niet te kegelen ofzo.
De banden zijn weer losser geworden, maar nog niet echt bovenop de kont, alleen iets achter de flanken, daar valt het helemaal in.
De vulva was gewoon helemaal dicht, ze houdt d'r staart alleen wel schuin/omhoog.
In welke fase zitten we nu????
Want met dit gedrag lijkt het net of ze echt gaat voor de 320 dagen..of nog niet eens. Wat denken jullie? Niets om me druk om te maken of moet ik al gaan waken