Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Asciugamano

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 15:35

jeddah schreef:
Jeetje, Marije, het blijft maar stromen! Maak je je geen zorgen? Is het al biest wat ze laat gaan??

Sim heeft nu ineens een verdikking een stukje voor haar rechter uier... links niks... raar he?

Da's vast het veulen dat vanaf de binnenkant alvast een voorproefje probeert te nemen! Haha! Testen of het de moeite waard is om eruit te komen en de rest van de buitenkant te proeven! Haha!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 15:36

Ik hoop het SFLJ!!!!

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 15:38

Djeezs, Macy is een melkkoe geworden geloof ik. Dat kan echt toch geen dagen meer duren? Verward

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 15:48

lijkt me ook niet! en erg fijn zal het ook niet voor haar zijn om met zo'n uier rond te lopen. tjee, wat geeft zij melk zeg!
* macy, die melk ik voor je veulen bedoeld, niet voor de mieren Vork *

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 16:04

Nancy had er gisteren flink zin in, lekker lopen en toen we bij "haar galopveldje" kwamen begon ze al enthousiast te dribbelen.
Poetsen vind ze nog steeds heerlijk, net als eten.

Ik zei net gisteren tegen een vriendin dat ik weer mazzel had dat ik de buikgriep niet had gehad, en ja hoor bingo.
Hoop dat ik me vanmiddag goed genoeg voel om eventjes te gaan kijken bij haar, maar dan moet er wel eerst wat eten inblijven. Ik doe nu al de hele ochtend over een glas water...

Heb wel vannacht toen ik voor de zoveelste keer wakker was even bij Macy op de cam gekeken maar weer niks...

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 16:19

Ik kan Macy niet meer aan zien! Op wat voor een pillen leef je Marije? Knipoog

Ik kwam net op stal en zag ineens dat madam lag in de stal. Dat heb ik haar dus serieus nog nooit zien doen. Ja wel in de wei met heel lekker weer natuurlijk, maar ze gaat normaal gesproken denk ik alleen in de nacht liggen in de stal want ik had het nog nooit gezien. Ik natuurlijk de wei over rennen... wist ik veel of er aan de achterkant wat gebeurde...
al snel was natuurlijk duidelijk dat er niets gebeurde...maar het was wel spannend. Ze ging ook pas staan na een kwartiertje, terwijl ze normaal gesproken denkt: hee de baas is er, dus eten!
Toen ze ging staan sloeg ze raar met d'r staart en zagen we dat ze echt topzwaar is! Bijna zoals die foto van die Fjord laatst! Ze liep heel moeilijk en zag er erg moe uit. D'r buik ging tekeer en daar werd ze niet vrolijk van.
Terwijl ze vanochtend nog op de wei stond te bokken, maar ja van Marije had ik ook gelezen dat Macy de vorige keer ook had gebokt op de dag van de bevalling!
Ik heb alles even geinspecteerd:
De 'bags' komen er iets meer aan bij de uier, de tepels zelf worden voller maar ze staat absoluut niet te kegelen ofzo.
De banden zijn weer losser geworden, maar nog niet echt bovenop de kont, alleen iets achter de flanken, daar valt het helemaal in.
De vulva was gewoon helemaal dicht, ze houdt d'r staart alleen wel schuin/omhoog.
In welke fase zitten we nu????
Want met dit gedrag lijkt het net of ze echt gaat voor de 320 dagen..of nog niet eens. Wat denken jullie? Niets om me druk om te maken of moet ik al gaan waken Haha!

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 16:20

@ Polly: welkom tot the club, de ziekenboeg Knipoog

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 16:26

Sjen schreef:
Ik kan Macy niet meer aan zien! Op wat voor een pillen leef je Marije? Knipoog

Ik kwam net op stal en zag ineens dat madam lag in de stal. Dat heb ik haar dus serieus nog nooit zien doen. Ja wel in de wei met heel lekker weer natuurlijk, maar ze gaat normaal gesproken denk ik alleen in de nacht liggen in de stal want ik had het nog nooit gezien. Ik natuurlijk de wei over rennen... wist ik veel of er aan de achterkant wat gebeurde...
al snel was natuurlijk duidelijk dat er niets gebeurde...maar het was wel spannend. Ze ging ook pas staan na een kwartiertje, terwijl ze normaal gesproken denkt: hee de baas is er, dus eten!
Toen ze ging staan sloeg ze raar met d'r staart en zagen we dat ze echt topzwaar is! Bijna zoals die foto van die Fjord laatst! Ze liep heel moeilijk en zag er erg moe uit. D'r buik ging tekeer en daar werd ze niet vrolijk van.
Terwijl ze vanochtend nog op de wei stond te bokken, maar ja van Marije had ik ook gelezen dat Macy de vorige keer ook had gebokt op de dag van de bevalling!
Ik heb alles even geinspecteerd:
De 'bags' komen er iets meer aan bij de uier, de tepels zelf worden voller maar ze staat absoluut niet te kegelen ofzo.
De banden zijn weer losser geworden, maar nog niet echt bovenop de kont, alleen iets achter de flanken, daar valt het helemaal in.
De vulva was gewoon helemaal dicht, ze houdt d'r staart alleen wel schuin/omhoog.
In welke fase zitten we nu????
Want met dit gedrag lijkt het net of ze echt gaat voor de 320 dagen..of nog niet eens. Wat denken jullie? Niets om me druk om te maken of moet ik al gaan waken Haha!

Zo te lezen is ze erg ongemakkelijk geweest, dat zal nu ook vaker gebeuren! Het als zwangere vrouwen die aan het einde gewoon meet "last" krijgen van de baby, heeft zij dat nu ook, niks om je druk over te maken en je hoeft nog niet te gaan waken.

Sim liep rond die tijd ook veel met de staart opzij, later werdt dat weer minder, ik denk dat er een periode aanbreekt dat ze echt het veulen gaan "voelen" en dan later zijn ze daar weer aan gewend en weer wat rustiger.

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 16:45

@ Marije: ja dat dacht (en hoopte) ik zelf ook al. Ik was alleen verrast, blij verrast, dat haar gedrag zo omgeslagen is naar hoogdrachtige merrie gedrag. Eerst was het al wel drachtige merrie gedrag, maar nu dus met hoog ervoor Haha!

redpebbles

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 16:58

Jeddah, je weet het he? De afwerking duurt altijd het langst. Wat zal dit een mooi veulen worden Haha!
Nog even volhouden, het wachten wordt beloont! Pling
Hoe is het met Senna?

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 17:48

In dat andere bericht waar ik zei @ Marije moest zijn @ Jeddah...
ben ziek vandaag, daar zal ht aan liggen Bloos

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 18:43

Bloos! Die uier van Macy! Tjiez, echt niet normaal!!
*LOL*

En hoe gaat het met Gracie, Mac? Lachen

Nada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 19:11

denken jullie dat er een veulen zit in deze dikke buik?
(is van een maand geleden ofzo, en niet echt duidelijk)

Afbeelding
[/quote]

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 19:18

TJTlover heb je geen kleinere foto? Heel de lay out op m'n scherm is nu verkracht ...
Of plaats hem enkel als link. Knipoog

Ik zou niet weten of er een veulen in zit eigenlijk, is ze gedekt?

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 19:33

Hoever zou ze dan nu moeten zijn?
Persoonlijk vind ik dit nog geen echt drachtige buik, ze is rondom fors.

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 19:39

Alleen een DA kan dat controleren TJTlover...

wendyelst

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 21:11

veel succes allemaal met de veulentjes ik zag macy een paar geleden op de cam ze stond lekker te schuren en daarna stond ze stil maar echt stil staan was hetniet haha ze beweegte altijd wel een beentje misschien is ze wel zenuwachtig Knipoog Tong uitsteken

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 21:17

redpebbles schreef:
Jeddah, je weet het he? De afwerking duurt altijd het langst. Wat zal dit een mooi veulen worden Haha!
Nog even volhouden, het wachten wordt beloont! Pling
Hoe is het met Senna?

Ik hoop het maar Sylva!!! Maar in mijn ogen zal het vast en zeker een kanjer worden!!

Met Senna gaat het goed! Ze groeit flink de hoogte in op het moment, al zal ze nooit een hele grote worden, ik ben erg tevreden over hoe ze zich ontwikkeld!

Okee, hier weer een update van Sim met foto's want ik vind het wel spannend worden!! Ze zwiept sinds ze op stal staat vandaag veel met haar staart en houdt hem ook scheef wanneer ze rondloopt.

Hier haar uier, haar linker speen is heel zweterig en ze heeft zo te zien melk sporen op haar achterbeen.

Afbeelding

Afbeelding

Melk??
Afbeelding

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 21:21

Go jij! Go jij! GO SIM!! Go jij! Go jij!

Macy wacht nog steeds tot jij eerst gaat Haha!

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 21:43

wow wat spannend allemaal

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 21:44

MarijeR schreef:
Alleen een DA kan dat controleren TJTlover...

Inderdaad, en zo duur is dat niet.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 21:44

MarijeR schreef:
Go jij! Go jij! GO SIM!! Go jij! Go jij!

Macy wacht nog steeds tot jij eerst gaat Haha!

Wat nou als Sim wacht tot Macy eerst gaat??? Dan hebben we een probleem Clown !

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 21:47

Ooooh Sim!! Bloos! Spannend, spannend, spannend!!! Hyper!

Zet nog maar wat druk op Macy. }>

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 22:10

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 22:34

Up-date HM Famosa.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Mooi staartje, i.pl.v. een pleeborstel Haha!

Afbeelding
Lief hoofdje Lovers