Seven dat is al een heel uier! Leuk, komt dichtbij al

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cioccolato schreef:Ik heb inderdaad via wat Google werk een meter van temperatuur en een magneet gevonden.
De magneet spreekt me dan nog t meest aan naar goed. Dat komt wel met stukje in naaien.
Verder staan ze hier sws onder de camera maar ik wil iig meer en ben dus nu veerder aan het kijken dan een birth alarm. Die heb ik al.
Ciara_Lady schreef:Zo weer even bijlezen hoor.
Lucia88- Wat leuk eigenlijk dat ze misschien drachtig is.
Amhorses- Zo die zien er ook goed zwanger uit.
Farmer- wat spannend zeg, echt super leuk dat het zo dichtbij is.
Nu was mijn vraag of jullie ervaring hebben met een drachtige merrie scheren. Mijn merrie blijkt dus echt heel erg last te hebben van haar vacht. Maar ze moet over een aantal maanden alweer bevallen. Maar ze schuurt zich helemaal open.
Maar verder gaat het echt goed met haar. Ik vind dat ze heel bescheiden is met haar buik. Ze is nu 240 dagen drachtig.
[ [url=m/PcUd4z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daphara schreef:Ciara_Lady schreef:Zo weer even bijlezen hoor.
Lucia88- Wat leuk eigenlijk dat ze misschien drachtig is.
Amhorses- Zo die zien er ook goed zwanger uit.
Farmer- wat spannend zeg, echt super leuk dat het zo dichtbij is.
Nu was mijn vraag of jullie ervaring hebben met een drachtige merrie scheren. Mijn merrie blijkt dus echt heel erg last te hebben van haar vacht. Maar ze moet over een aantal maanden alweer bevallen. Maar ze schuurt zich helemaal open.
Maar verder gaat het echt goed met haar. Ik vind dat ze heel bescheiden is met haar buik. Ze is nu 240 dagen drachtig.
[ [url=m/PcUd4z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is ze eerder geschoren? Dan zou ik haar nu gewoon weer scheren, eventueel een jachtpatroontje, zodat ze de warmte kwijt kan.
Mijn merrie heeft juist een hele korte vacht, ik nam aan dat ze minder vacht aangemaakt had, omdat er meer energie naar het veulen ging. Ze staat trouwens wel onder een deken.