Lieve Annet, ik zag het op facebook voorbij komen. Wat een bericht, ik was er gewoon even stil van. Niet te bevatten dat het zomaar ineens over kan zijn... Een heel dikke knuffel van mij
DDDara, heel dubbel na zo'n bericht hierboven, maar jij van harte gefeliciteerd met je mooie merrieveulen! Prachtig weer en mooi zo in de kudde
voor alle nieuwe geboren veulens gefeliciteerd met de jonge kroost. voor die gene die wat verloren zijn heel veel sterkte gewenst. wij zijn inmiddels bezig met een moederloze veulen bij onze merrie.
Fotsy
Geplaatst: 21-04-21 19:13
Omg AM ik schrik heel erg van je bericht. Wat vreselijk zeg. Ik heb er geen woorden voor.
immii_clarr
Geplaatst: 21-04-21 19:14
Jeetje AM wat krijg jij een hoop voor je kiezen dit jaar.. ongelofelijk wat een verlies voor jou. Superfijn dat je er op dit moment een prachtig merrieveulen van hebt lopen. Ik duim dat er volgend jaar nog zo'n mooi veulen geboren zal worden. Voor nu heel veel sterkte, wat een klap zal dit zijn.
Hier zijn ze vanmiddag lekker even buiten geweest. Heerlijk mak veulen, nu al dol op kriebelen halstertje kon ik liggend omdoen, bleef lekker rustig liggen dat ik hem nog even ging verstellen. Heerlijk zo'n makkelijk veulen. Dacht eerst dat hij zwart was, maar denk toch zwartbruin.
AM wat een verdrietig bericht. Vreselijk. Heel veel sterkte gewenst. Wat een rotjaar voor jou zo. Hopelijk volgend jaar toch nog een veulentje van hem.
Hier hebben we weer een druppeltje
Uier is niet heel veel teruggelopen vergeleken met vanochtend, maar ik verwacht nog niet teveel.
immii_clarr
Geplaatst: 21-04-21 19:45
Spannend miekies! Die van mij is dus weer bevallen met een uier met alleen zo'n klein druppeltje, nog kleiner dan die van jou
Sorry voor mijn spam maar krijg deze net ook van een stalgenootje
Laatst bijgewerkt door immii_clarr op 21-04-21 19:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Jee AM vreselijk, wat schrik ik hiervan! Wat krijg jij veel voor je kiezen zo.. Heel veel sterkte met het verlies van je maatje
Fairhoeve hopelijk lukt het met merrie en veulen!
Hier weer een druppende merrie, veulen lag ook heel raar net, hele bult in haar flank. Ik vind haar vandaag wel anders dan gisteren, dus hopelijk wacht ze niet te lang meer.
Am... Ben er echt even stil van... Wat een vreselijk en onverwachts nieuws. Ontzettend veel sterkte komende tijd... Gelukkig heb je nog een heel knap merrieveulen als nalatenschap...
Gefeliciteerd met alle veulentje!! En sterkte voor degene waar het is mis gegaan.
AM, geen woorden voor, had al op Facebook een reactie geplaatst. Genoot zo van jou foto's en filmpjes. Zelf ook nog getwijfeld om de mijne met hem te dekken. Sterkte met het verlies!
Succes voor degene die nog even geduld moeten hebben
Ik ben helemaal verliefd op mijne. Inmiddels zijn we al een maand 190 pagina's verder. Maar ze is al zo gegroeid.
Ben benieuwd of ze ook schimmel gaat worden, ik baal wel van de plekjes op haar knieën. Maar ze gaat ook op de beton platen voor de paddock liggen.. Verder loopt ze al braaf mee aan een touwtje en kan ze vast staan en voetjes geven.
Olga89
Geplaatst: 21-04-21 20:46
Heel veel sterkte gewenst AM om dit verdriet te kunnen dragen
Het is een rare week. Dit is in 2 dgn tijd al het derde paard dat overlijd van mensen die ik ken. Allemaal op een verschillende manier maar het is gewoon gek. Nogmaals heel veel sterkte Annet. Zo een ongelofelijk mooi dier, oneerlijk is het.
Er zijn ontwikkelingen met de uier. Flinke uierontwikkeling ineens en Mini Hars aan 1 uier. Maar ph test nog hoog: 7,5/8 Was doorzichtig ook nog. buik is wat anders. Deze fotos net gemaakt, dag 348 Ik denk nog dag of 2?
AM nee, wat een afschuwelijk bericht..... mn hart staat stil.... ik duim heel hard dat Sammie drachtig is geraakt van hem. Wat een heftige gebeurtenissen voor jou dit jaar, heel veek sterkte gewenst!
Dddara gefeliciteerd, wat mooi zo, in de kudde bevallen
RivQ oke, dus tot 3 mei geen waakstress! Ik slaap er prima om. Ze heeft alarm om en staat onder de camera, maar zolang als ik niet meer uier zie als dit maak ik mij nog niet druk. Ik verwacht dat ik ook wel aan haar gedrag zal merken dat er wat veranderd. Ik ben alle dagen bij huis en houd haar in de gaten, doordat ik dat nu al weken lang doe heb ik haar nog weer veel beter leren kennen. Ik verwacht echt wel dat ze het aan zal geven. Vorige veulen heeft ze ook netjes 24 uur gejegeld voor de bevalling.
Cynthia dank je wel voor de uitleg! Snap je mening over hem laten castreren ook. Je hebt de merrie niet bij huis staan maar ook op een stalling?
Ual wauw, wat word Whinnie alweer groot!
Piarens mijn merrie word ook altijd een beetje boos als ik s avonds weer met het alarm aan kom lolen voor de nacht. Kan het me oik wel voorstellen dat het niet heel comfortabel zit....
StalHD gefeliciteetd met je kleine piepje, hier 3 weken terug 8 kuikens gekregen, zoeuk altijd!
Setteli ah wat een schatje! Voeren jullie hem, of de mensen van de kinderboerderij?
Kabayo wat een maffe wending bij Zilver, nou, wie weet laat ze hem de komende dagen wel gewoon toe, ik duim mee!
Immi_clar heerlijke veulenspam!
Suffie ben benieuwd of ze naar je luisteren en ze van t weekend je verblijden met veulens!!!