SparklingApp, we krijgen 1 mei de sleutel en gaan het weekend erna over. Eerst nog even behangen en schilderen, maar er hoeft niet veel te gebeuren. Stallen duurt nog even, dus de paarden blijven voorlopig nog hier.
ZoeyDercks
Geplaatst: 12-04-17 22:25
Ik heb een alarmsingel en slaap op stal als ze tekenen geeft. Dan ga ik ook checken, intervallen moet ik nog overna denken. Probeer iniedergeval met zn tweeën te zijn daarvoor.
Iedereen met geboren veulen, gefeliciteerd!
Zit op mn telefoon dus heb wel alles gelezen. Zag iemand voorbij komen met spannende uierfotos, succes!
Fedra is vandaag 290 dagen drachtig, nog 50+ te gaan!
Fotsy
Geplaatst: 12-04-17 23:21
Silvana spannend
Dyonne nog geen vorderingen dus
Jupi gaan we maar stillekes verder afwachten
Leuk suffie verhuizen oh en verkopen, niet leuk.
Hoe gaat het inderdaad met big momma die niet zo heel lief was
Welkom nieuweling met minibaby in de maak
Fi ook al platslaper, vervelend he je schiet dan steeds wakker
Ik vlecht de staart deels, vooral vanboven vind ik leuk zo kan je beter zien of er al iets op komst is of niet
Weer mijlpalen zien passeren dus begint best op te schieten bij velen
Kabayo ben benieuwd! Zou wel leuk zijn je terug te zien in dbt 2018.
Fotsy empty ben ik serieus nog nooit bij geweest.. 2x overdag dat ik sochtends nog keek om 9 uur en uier helemaal strak en dan ook echt 0.0 iets.. en kom uit men werk en baby. Vorige keer dacht ik hey ze maakt iets uier aan maar nog niet veel en niet te testen. En toen ook baby. Nu is het gewoon spook haar schuld ik durf bij geen duidelijke tekenen dat alarm niet van haar af te halen. Amber is nu ook gezakt naar 6.5 en ben als de doods dat die nu straks ook voor piept. Dus als die netjes morgen 6.0 doet en spook dan nog maar even door waggelt dan krijgt zij alarm om
Fotsy
Geplaatst: 12-04-17 23:25
Ik kon me zoiets herinneren van empty, de stiekemerd, gelukkig brengt ze het er iedere keer goed alleen vanaf, zelfzekere merrie
Lovelife2022
Geplaatst: 13-04-17 02:50
ga je ff uurtje naar binnen en bam daar is ze
rond kwart voor 1 geboren gok ik nageboorte lag er al naast morgen droog fotos