Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
AnniekSlijk schreef:Jeetje Vulina, dat is balen zeg! T zit je niet mee dit jaar, hopen dat volgend jaar alles snel drachtig is!
Lees wel mee, maar alles reageren is nu even lastig, wel wil ik lovelyn even feliciteren! We zaten samen in het 2015 topic (geloof ik). Super dat het toch nog gelukt is!! Hopen dat onze aankomende veulentjes gezonde grote paarden mogen worden![]()
Hier verder weinig te melden, zolex is weer een kroelkipje geworden en voor de rest gaat alles zoals het voor de dracht ook ging, we rijden gewoon door (zon 4x in de week) en ze doet het super!

En over de 3 maanden heen
En ook al de 100 dagen gehad
Ze is nog niet aan het werk, maar ben wel van plan haar in spier ook wat op te gaan bouwen. Ze krijgt niets tekort 
Al zijn die van mij dat op het moment ook wel een beetje
En mooie Bloom foto's
Wat een prachtig hondje
Geweldig ook de make-over van je verzorgstertje, dat zijn dus extra speciale dikke buiken foto's, hihi 
En leuke foto's!! En een gekke Lady met het warme weer
Die van mij heeft de steekjes soms ook behoorlijk los zitten moet ik zeggen 
Ik zie dat ze alweer 2 keer gedekt is, en door In de ban van Pjotr, oelala! Vind dat echt een heel gaaf hengstje 
Fijn dat bij jou merrie's alles rustig is. Alleen met Kikkie dus eventjes afwachten, lastig dat ze zo slecht hengstig is... Ik duim voor je
En mooie veulenfoto's, daar kan ik nooit genoeg van krijgen 

Volgensmij heb ik toen eens jou pony op de kiek gezet, of niet? En je merrie is sport, gefeliciteerd! En een fijne vakantie!
Misschien kun je haar tussendoor bezig houden met denkspelletjes, door middel van clickertraining oid? Wel al de 135 dagen gehad
Gaat zeker snel!
En een nieuwe merrie, leuk! Ben benieuwd of je haar ook nog drachtig krijgt 
Zo te lezen zit het jou sowieso al niet mee de afgelopen tijd, dikke knuffel
En haar veulen ook al zo'n mooi resultaat!!
Ben ontzettend benieuwd!
En nu nog meer goed nieuws, lees ik! Wat goed dat er al 5 drachtig gescand zijn!!
Balen van haar gevoelige hoefjes, maar gelukkig groeit dat weer mooi aan
Hopelijk heeft ze snel weer minder last van haar voetjes 
Leuk! Ben ook zo ontzettend benieuwd naar die van jou volgend jaar 
Fijn dat het revalideren zo goed gaat! En wat fijn dat je voor Joy een nieuw leuk huisje gevonden hebt, al is dat altijd een dubbel gevoel

Gefeliciteerd!
Ik kan me heel goed voorstellen dat je blij bent, het is je gegund!! En nu lekker gaan aftellen 
Ontzettend balen dat er ook geen verklaarbare reden is dat de merries allemaal niet drachtig raken... Echt ontzettend zuur
Fijn dat ze het zo goed doet en jullie lekker door kunnen rijden 
En fijn dat ze met een beetje sedatie zo fijn en rustig gescand kon worden
En natuurlijk super dat het veulen is blijven plakken
En een mooie foto 
Eergisteren een nieuw kuddelid opgehaald, een 1-jarig hengstje die we hebben omgedoopt tot Barney. Hij staat nu al bij de kudde en het gaat ontzettend goed, heel erg blij mee! Myrthe zit morgen alweer op 100 dagen, tijd gaat hard
En vanochtend heb ik eventjes lekker in het zonnetje in de wei gezeten, met de camera in de hand, heerlijk
Zie hier Myrthe en haar nieuwe vriendje 

Hier zijn ook al meerdere hengsten in gedachten langskomen. Al is het komende hengstenkeuring en veulentjes ook nog afwachten natuurlijk.

en volgensmij zitten we ook niet zo gek ver bij mekaar vandaan!