Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dustinlover schreef:Marije op hoeveel dagen tel jij bij jou kleintjes?

merrie wou eigenlijk maar gewoon in de hoek staan en lekker wat rondstruinen... nee ze moest toch echt wel lopen....je zegt ze tegen me " ze is precies wat tam vandaag", ik zeg "zou ik ook zijn met zo'n buik" kreeg ik natuurlijk een scheef antwoord van "tis niet omdat ze dik is dat ze niks meer kan doen" ik zeg " juist ja, maar ze mocht kiezen wat ze deed, dit is niet kiezen, dit is moeten lopen" tuurlijk was ze beetje op haar tenen getrapt over mijn antwoord... maar komaan e seg, laat dat beest toch gerust, ik kan dat echt niet snappen!! Als je enkel mag stappen onder het zadel dan ga je je paard toch ook niet uitjagen??? ik kan hier zo
van worden... Joto schreef:Praat me niet van namen.. voor de "bontjes" ben ik er uit.. maar de andere 3 hopeloos..(M,N of O)
Ik zie het echt al helemaal voor me..... Fukkieeeeeeee oohhh ja..!!
) Zaten ook nog een berg restricties aan.
Naam is bruikbaar bij zowel een merrie als hengstveulen, makkelijk dus.
Diane_Basje schreef:Bij ons geen verplichte letter, wel een veel voorkomend gebruik om de letter van de moeder te nemen. Dus hier wordt het wederom een R.
En dan met stalnaam ervoor wordt het RoseMountain's R........

het is idd nog zeker tot na het spenen dat we rekening met elkaar gaan moeten houden...
. Wordt dan B(of C).........de Barlavento.
dus we zijn over de helft!