Mijlpaal hier vandaag 300 dagen Volgende week komt de DA nog op stal, kan die mooi nog een keer checken en verder loopt het hier wel goed, de 2 drachtige dames, zijn mooi samen saggie nu
horsii
Geplaatst: 11-03-11 19:03
Dela, gefeliciteerd met de mijlpaal.
Nog wat leuke fototjes van peeps , vorig weekend(6 maart) op 310 dagen mn knappe meisje
Vandaag kon ik bijna de staart op de rug leggen, maar uier was wat geslonken en ook geen hars te zien.
Vanmiddag hebben we excursie gehad bij groningen seaports, met als afsluiter lekker ruig ''varen'' over het wad. Met ca 60km/h over het water glijden, wat een genot! Iig niet voor watjes.
ZO PFFFF even een paar pagina s doorgelezen.... Wat kunnen jullie kletsen zeg!! Is bijna niet bij te houden met die enorm lange dagen van mij soms.....
Gisteravond had Moon meer zucht onder haar buik dan voorheen te zien was. Uier blijft wel hetzelfde. Voorlopig moet baby-Moon nog maar gewoon blijven zitten! Veel te koud nog... Hij/Zij is wel behoorlijk beweeglijk..... super leuk om te voelen
Nudine vandaag (ik kijk normaal gesproken niet zo zuur):
Je ziet hier ook goed de plaat onder haar buik! Ze stond vanmiddag even in de bak, terwijl ik de paddock in orde maken. Toen ik haar wilde pakken, draaide ze gauw om en galoppeerde ze (best hard) naar het hek. Een heuse sprint!
Peeps trekt zich elke keer los zodra je bij de paddock ben en als het hek van de rijbak dan open staat trekt madame een sprint naar de andere kant van de bak want daar is der stal, haha.
AZ: wat een schatje! Dela: gefeliciteerd met de mijlpaal! Zie ook weer erg mooie foto's van Peeps voorbij komen Da's dus ook een donderstraal!
Ik heb het alarm er nog niet aan. De camera is wel geinstalleerd dus de stalhouders kunnen haar bekijken . Ga vanavond nog even kijken en dan beslis ik ook of ik het alarm eraan hang. Vandaag gaat het nog niet gebeuren denk ik, haar banden waren echt nog niet week .
Peeps heeft een mooi uiertje hoor! Mendy heeft net het dubbele van een niet-drachtige uier, maar ik laat het gewoon lekker gaan. We kijken wel wat eruit komt
Net mijn kies eruit getrokken, dat was mijn laatste melktand Nu hoef ik niet meer bang te zijn dat de tandarts gaat trekken
Begint m'n vriend vandaag over een camera Of het niet een idee was om een camera te plaatsen kon ik ze mooi vanuit huis in de gaten houden.
Dus ik een heel verhaal over dat het dan een IP camera etc moest zijn en dan met internet van hun en een laptop etc. O, wat kost dat dan. Ca 150,- - 250,-
Koopje. Had hij ook nog wat te kijken gehad
En meneer altijd maar zeggen dat alles te duur is voor de paarden.
Nee, die komt er niet. Ze staan niet thuis en ik vind het nu te kort dag om nog alles aan te gaan schaffen. Bovendien heb ik net een hele smak geld aan een birthalarm uitgegeven.