Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. 
, mss wel moet nog even de lijst bekijken, maar heb er nog steeds eentje op het oog
als die er nog is, wil ik die nog steeds graag, hij is echt heel stoer

) en m n hengst van dit jaar is naar m n oude werk gegaan (stal belvedere in brabant bij roosendaal) echt een super plek daar, grote schone stallen gaan iedere dag heel de dag naar buiten en in de zomer dag en nacht, hebben veilige omheining en is zelf ook nog een grote pension/dressuurstal dus heel veel toezicht en aandacht

zitake schreef:Is het veulenveiling in eum geen idee waar eigelijk, mss wel moet nog even de lijst bekijken, maar heb er nog steeds eentje op het oog
als die er nog is, wil ik die nog steeds graag, hij is echt heel stoer
. 79 is best veel. Mss toch even overwegen om er naartoe te gaan. Wel 2u rijden, dus nog even kijken hoeveel zin ik zaterdag nog heb en of er wat leuks tussenloopt.
moet je even nachecken Snoevie schreef:ik ga met Anike samen wat opfokstallen bekijken,zou leuk zijn als je alvast iemand kent
hier op stal is het niet echt een opgroeiplek voor veulens,maar als het 2,5/3 is haal ik hem/haar weer terug