Sorry, Faniek ik heb al vier keer het nummer moeten veranderen en wordt al helemaal zenuwachtig als ik daar weer aan denk

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ThePast03 schreef:Sorry, ik heb een geheim nummer en wil niet dat het verspreid wordt.
Klinkt misschien bot, maar geloof me: ik heb daar hele goede redenen voor!
ThePast03 schreef:Echt niet Sjoert![]()
Sorry, Faniek ik heb al vier keer het nummer moeten veranderen en wordt al helemaal zenuwachtig als ik daar weer aan denk
ThePast03 schreef:Echt niet Sjoert![]()
FennekeR schreef:
Maar je hebt gelijk om het duidelijk te zeggen.
maroes schreef:Faniek ik sta er niet bij![]()
Ik wil ook wel snoopy bellen hoor...weet haar telefoonnummer namelijk
maroes schreef:Faniek ik sta er niet bij![]()
Ik wil ook wel snoopy bellen hoor...weet haar telefoonnummer namelijk
djuno schreef:zie je wel....Faniek heeft het wel ontvangen
ThePast03 schreef:Ik ben weer rustig
djuno schreef:ThePast03 schreef:Ik ben weer rustig
Gelukkig maar...want je reageerde best heftig en wij als niet-weters begrepen je reactie niet helemaal....zeker omdat er duidelijk gezegd was dat het via de pb ging.
djuno schreef:Gelukkig maar...want je reageerde best heftig en wij als niet-weters begrepen je reactie niet helemaal....zeker omdat er duidelijk gezegd was dat het via de pb ging.
ThePast03 schreef:Heb ik overheen gelezen Djuno, mijn fout.
Iedereen sorry voor mijn heftige reactie, het is niet voor te stellen wat het betekend om echt 24 uur per dag op allerlei mogelijke manier lastig gevallen te worden, 2 jaar lang!. Ik ben daar bijna aan onderdoor gegaan, terwijl ik toch echt van nature een nuchter typje ben.
Het idee dat mijn telefoonnummer op het internet verschijnt kan bij mij dus hele rare reactie's geven. Daar moet ik dus nog aan werken
Sjoert schreef:Ik ken iemand die dat nu nog heeft.. En het is echt geen pretje..