Het wordt haar derde veulen en dit keer van Epke 474. Haar vorige veulens van Jasper 366 (2020) en Fryso 518 (2022) waren er binnen 5 minuten. We zijn benieuwd of we er dit keer wel tegen kunnen rennen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Janinevv schreef:Jaa dat kan nog voller. Ik hou de camera altijd zo dat ik hem plat eronder hou. Dan zie je de spleet van het uier beter. Als deze spleet verdwijnt zit hij vaak erg vol.
Maar het is wel een maiden merrie dus die doen soms gek en ken ook merries die pas vol schieten tijdens de bevalling
Kabayo schreef:Farmer1993 dit kan nog veel vollerWel vervelend dat je geen datum hebt! Ben benieuwd wanneer de kleine zich meld
Keresa gezellig! Welkom terug
Dieyar wat voor friese merrie heb je? Haha snelle merrie. Ik herken het bij mijn friese merrie
EllyC jakkie, wat veel ook. Vind wormen wel zo goor
Muronia schreef:Farmer kan inderdaad nog voller, maar die is er wel duidelijk aan begonnen, dus aan dr laatste week(jes) bezig.
Wanneer zou het eerste boktveulentje komen? Gaat vast niet lang meer duren. Hoe gaat het met die van jou Seven?
Ilsje87 schreef:@cynthia: wat ziet Fien er weer goed uit! Hopelijk wordt het dit jaar een merrie! Ga je het veulen houden? En heeft 1 van je mannen een mooi huisje gevonden?
suffie schreef:Ik zal vanmiddag even een foto voor je maken uit het Reiter und Pferde tijdschrift over Golden Daim.
Bij deze;
[ [url=m/xPZDVc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yRxoPm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pomski schreef:Hier nog 43 dagen tot ze op de 320 zit.
Wanneer was jullie vroegst geboren (gezonde) veulen?
Is het sowieso mis als ze voor de 320 dagen geboren worden?
Nobel01 schreef:@ Farmer1993, hoe staat het bij jou met je merrie? al vorderingen? Spannend zo die laatste weken.
@ Seven en Tinniie, gaat het bij jullie ook goed? zo te zien zijn jullie één van de eerste die een veulen verwachten
Op Facebook krijg ik steeds meer berichten te zien van veulentjes die geboren zijn, zo leuk!
Maar, om nog even verder te klagen, onze pech-merrie is waarschijnlijk gevallen, en heeft daarbij haar knie achter verdraaid. Ze staat dus nu apart tot eind volgende week, in de hoop dat ze genoeg is opgeknapt om haar te vervoeren(is wel de verwachting als ze zich verder heel houdt)
En tot overmaat van ramp ook nog thuis een terminale kat, die ik volgende week moet laten inslapen. Hij staat voor de laatste dagen nog op de prednison (heeft een tumor in zijn lever)
Ik hoop dat het hier bij blijft, ik kan er echt niet nog meer bij hebben.
(zo, klaagmodus weer uit)
Nobel01 schreef:@ Farmer1993, hoe staat het bij jou met je merrie? al vorderingen? Spannend zo die laatste weken.
@ Seven en Tinniie, gaat het bij jullie ook goed? zo te zien zijn jullie één van de eerste die een veulen verwachten
Op Facebook krijg ik steeds meer berichten te zien van veulentjes die geboren zijn, zo leuk!
Maar, om nog even verder te klagen, onze pech-merrie is waarschijnlijk gevallen, en heeft daarbij haar knie achter verdraaid. Ze staat dus nu apart tot eind volgende week, in de hoop dat ze genoeg is opgeknapt om haar te vervoeren(is wel de verwachting als ze zich verder heel houdt)
En tot overmaat van ramp ook nog thuis een terminale kat, die ik volgende week moet laten inslapen. Hij staat voor de laatste dagen nog op de prednison (heeft een tumor in zijn lever)
Ik hoop dat het hier bij blijft, ik kan er echt niet nog meer bij hebben.
(zo, klaagmodus weer uit)