Heel veel sterkte AM, wat een verschrikkelijk verlies.
Piarens
Geplaatst: 21-04-21 17:09
Heel veel sterkte am !
Cynthia82
Geplaatst: 21-04-21 17:09
AM, ook hier heel erg veel sterkte. Wat een klap
StalHD, palomino had echt niet gekund met die blauwe kijkers van hem. En hij heeft nergens pigment. Zijn mondje is niet roze omdat zijn bles doorloopt naar de zijkanten, maar vanwege het dubbel verdunde.
Laatst bijgewerkt door Cynthia82 op 21-04-21 17:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Even een update van mijn hengstenwissel omdat er hier best wel veel op reageerden.
Oke nou komt het. We waren onderweg naar Zilver. Ze zou gescand worden. We zijn weer omgedraaid ik kan links en rechts door elkaar halen, pin je er niet op vast. Links veel eitjes maar in "de rust" , rechts eitje van 3.5 , beginnend hengstig , baarmoeder begint los te raken. Maandag had ze een ei van 4.5 , hengstig en losse baarmoeder. Door de drukte en stress is het waarschijnlijk helemaal in de war geweest. Dus voor nu geen hengstenwissel en laat ik haar staan. Hopelijk went ze daar lekker en kan ik haar dit weekend oid ophalen. Ik heb in ieder geval een tweede keuze klaar liggen Ik hoop zo erg dat het lukt!! Duimen jullie mee??? Dit had ik echt nooit verwacht
Oh nee AM! Wat naar zeg. Getver, héél veel sterkte.. Denk je na alle stress over Wild Thing nu rustig te kunnen gaan genieten, krijg je deze klap. Wat ellendig voor je
Pffff AM... ben een beetje aan het zoeken naar woorden. Soms zijn er van die combinaties op Bokt die indruk maken. Hoe hun eigenaren over hun paarden praten, wat je ervan ziet en hoort. Daar ben jij er 1 van met je paard. Ik vind het dan ook heel verdrietig om te lezen dat je je maatje moet missen. Zo plotseling. Ik wil je heel veel sterkte wensen!