ik zal pas weer wat plaatsen als het er is
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
suffie schreef:Hoe groot is de merrie van je moeder Kabayo? Een "kruising" kan erg leuk uitpakken. Ik heb er nu 2 en Setteli heeft ook al 2 leuke veulens uit een pony x paard gefokt.
Hier gisteren een beetje moeten lachen in't vuistje. Ze hebben vorige week de palen geplaatst rond de weide en vrijdag de hoekposten geplaatst. Kregen we gisteren te horen dat de huizen in de buurt het hele weekend geen TV, internet en telefoon hebben gehad, omdat ze de kabel hebben geraaktBlij dat ik het had uitbesteed, want dit is niet echt een goede binnenkomer in de buurt.... Gelukkig is alles opgelost en is het erg mooi geworden.
Ik ben nog een beetje in dubio met de verkoop van een van mijn paarden. Het wordt of Lara of het veulen, maar ja, wie? Ik heb nu 2 erg leuke merries uit Lara, beiden met een mooi kleurtje. Keuzes zijn zo lastig
Silvana spannend, pas je aub wel op met die bandage om haar staart.. Anders kun je er beter een vlecht in maken i.p.v. een bandage. Die paar haren hebben moeder en kind geen last van.
Kabayo schreef:Silvana jaaaa!!! Succes!
Abby is 165 en de hengst 148
suffie schreef:Kabayo schreef:Silvana jaaaa!!! Succes!
Abby is 165 en de hengst 148
Dan zou mijn keuze al gemaakt zijn als je zo graag een veulen wilt en de merrie zo dichtbij staat. Een perfecte combi zal het niet zijn, alhoewel ik de merrie én de hengst natuurlijk niet ken, dus misschien matchen ze wel heel goed qua exterieur, maar hier kan wel een heel leuke pony/klein paard uitkomen. En ja, het kan weer misgaan, maar het kan ook goed gaan en daar moet je gewoon vanuit gaan. Anders had ik ook nooit meer gefokt![]()