Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Robynn schreef:irischcob schreef:Pff oke. Ik denk onee veulen.. ik zit er best mee :-(
Hoe ver is ze nu?
Het veulen zit goed beschermd in een natte airbagkan mij voorstellen dat je geschrokken bent
was ik ook
edit laat maar, je merrie zit nu op 209 dagendan heeft het veulen genoeg bescherming van het vruchtwater etc
Ik zal mij pas zorgen maken als ze vreemd gedrag gaat vertonen en vruchtwater verliest
Diane_Basje schreef:Karin en Irishcob, wat vervelend voor jullie
Mijn dikkiedik Rosa vandaag, op 215 dagen dracht.
[ [url=m/WEkQdB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze heeft echt voldoende vet en bespiering, maar haar buik trekt erg aan haar rugbanden
Zij is ook het zwaarst van de 3 merries, terwijl ze het minst ver is
astridklomp schreef:Wat vervelend Karin! Mijn merrie heeft ook flink geschuurd tijdens de dracht, gelukkig niet zo erg als jou merrie. Ze had mooie lange manen maar die heb ik ook moeten kortwieken. Ik denk zelf dat het met hormonen te maken heeft.
Vandaag was het mooi weer, enkele foto's van vandaag: (deze keer geen buik in beeld)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Fotsy schreef:wow mooie foto's in de sneeuw, heel leuk, hoor wel dat velen onderuit zijn gegaan, iets minder, ik vermoed dat dit niet zo erg is als ze maar niets breken, maar dat merk je wel direct.
Veulen zit toch wel goed beschermd.
De koud komt zo heel plots.
Karin amai zeg, ja dit komt eigenlijk bij mensen ook voor jeuk door de zwangerschap zijnde zwangerschapsvergiftiging want jeuk krijg je doordat er iets mis is met je bloed. Hopelijk zal dit overgaan als ze geveulend heeft en houdt ze er niks aan over.
Mijn meisjes in de sneeuw vandaag
[ [url=m/ooTHmY.jpg]Afbeelding[/url] ]
irischcob schreef:[ [url=m/G5zxxW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GMSvgP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rbavAp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier ook wat winterse foto's gemaakt
R.X. schreef:Wie van jullie weet al zeker dat ie het veulen aanhoud?
Voor hoever je zoiets zeker kan weten
Fotsy schreef:Hier ook een blijvertje en hopen op een mooie toekomst samen