Gefeliciteerd Kyrke! Nu nog even de praktijk en dan waarschuw je wel even toch?
noivadapaz
Geplaatst: 12-01-12 22:13
Gefeliciteerd trouwens Kyrke!
Grappig dat Hera zo uitzet, heeft de rust haar wel goed gedaan. Fijn hoor dat jullie mogen aftellen, ik tel nog op .
essiesilly
Geplaatst: 12-01-12 22:19
gefeliciteerd kyrke!
ik ben inspiratieloos om namen te bedenken met een H
Joto
Geplaatst: 12-01-12 22:23
Goedenavond!
Kyrke gefeliciteerd!
Leuk om zo alle combinaties eens te zien! Melody.. Die lijken inderdaad behoorlijk op elkaar!!
Als ik *ooit* nog tijd over heb.. zal ik ook eens pa en moe gaan verzamelen..
Ik mag wel even Want.. Heb inmiddels weer 2 x op Indira gezeten! Na 6 maand verplichte rust lekker weer wat dan. Ze denkt gelijk dat ze de marathon kan lopen/bokken/stuiteren.. Maar helaas.. Rustig beetje opbouwen en dan kan ze mee het bos in. Vardau is ook met "verlof" Die gaan we gelijk boscrossproof maken dan kunnen we haar dagen lekker daar mee vullen
Ennnn..
Nog 3 dagen!! Zit Greet op 300 daagjes uier komt ook al weet.. Geloof dat ze nu een dag of 2 achter loopt met uier dan op vorig jaar maar vergeten foto te maken. Morgen maar even doen. Verder doet ze het erg goed gelukkig Alleen oogje is nog niet helemaal goed.
Praat me niet van namen.. voor de "bontjes" ben ik er uit.. maar de andere 3 hopeloos..(M,N of O)
Nou namen heb nog geen enkele inspiratie gehad. Maar ik heb gelukkig nog veel langer. En ik rijdt op het moment in en rond nijmegen. Heb nu 8 lessen gehad en het gaat redelijk.
Ik wil nog altijd wel een hengstennaam bedenken... Maar als ik er naar ga zoeken is het toch nooit goed. Het moet me te binnen schieten, net als wat er met de merrienaam gebeurde. Maar misschien is dat wel een teken....
jullie allemaal namen met de H, ik mag met de F dit jaar. Ik ben er wel redelijk uit. Heb er niet echt voor gezeten, ze kwamen gewoon en heb ze gewoon opgeschreven en kijk dan als het veulen er is wat het beste bij het veulen past.
YSR1971
Geplaatst: 12-01-12 23:35
Hier ook met de F, ben er nog niet mee bezig geweest. Zoonlief (9) kennelijk wel, die kwam laatst op de proppen met Fukkie. Bijna niet te verstaan, want hij lag vooraf al helemaal in een deuk om zichzelf . Fukkie roept wel lekker in de wei, maar doen we toch maar niet...
Luckystory
Geplaatst: 12-01-12 23:36
Ik mag volledig vrij kiezen en ik ben er zelfs nog niet uit
whahaha fukkie, ja hoor ik zie hem al helemaal dubbel liggen. Hihi
MarijeR
Geplaatst: 12-01-12 23:44
Leuke combinaties komen er voorbij! Spannend of ze straks ook worden zoals gehoopt
Joto voor Greet schiet het ook al mooi op! En fijn dat Indira beter gaat.
Dit zijn mijn combi's:
Namen moet ik toch ook maar eens over na gaan denken, vind dat altijd erg lastig.
De tussenstand hier is trouwens 1 merrie die mag bevallen maar daar geen zin in lijkt te hebben, 1 merrie die nog 10 dagen een kurk erin moet maar al wel heel flink uier heeft, 1 merrie die nog minimaal 16 dagen moet maar al dapper uiert voor een 1e keer en 1 merrie die nog lang niet aan de beurt is Gelukkig nog geen alarmen om dus dat scheelt.
Bimmetje: jou merrie is nsps he? Dan moet ik voor bloussem ook een F verzinnen...
Voor fab der veulen moet een H zijn.. Hengsten naam weet ik zoals gewoonlijk, maar merrie naam weet ik nu even nog niet.. Moet ook nog tot 8 juni wachten dus heb de tijd..
Ja hij vond het zelf enorm grappig en dat alleen al was zo lollig om te zien. Ik zag het kind al helemaal voor me, op zondagochtend om 8 uur aan de wei: FUUUUUUUUUUUKKIE!!! En dan de hele bups Shetties er in galop aan komen (want die komen op elk stemgeluid van ons, want wie weet eteneteneten).
Marije, wat een plaatjes die paardjes van jou, geweldig! Namen lijken me voor jou echt moeilijk, want volgens mij kom je er niet met 1 simpele naam, of wel? Zijn er regels voor de naamgeving van jouw miniatures of mag je het zelf verzinnen? Er wordt vaak een combi gemaakt van de namen van de ouders, of vergis ik me daarin?