Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik weet het, maar nee, heb nog een beter idee, ik ga gwoon over de weide heen wandelen, geen probleem mee, zo loop ik recht naar haar stal, en ze moeten geen problemen maken want ze weten dat we kwamen waken als het zover was

Isabel lijkt anders bij geiten dan bij konijnen, maar ik vind haar prachtig 

En nog steeds vind ik dat ze heel mooi draagt 

de honden hebben me inderdaad gespot
ik liep zo aan de stallen en ineens blaft ie zo superhard, ik schoot één meter in de lucht
Maar dat interesseert jullie wrs niet echt 
Er was niet echt een evolutie vannnacht, wel was ze soms raar bezig, in de stal rondsnuffelen, met de staart vrij omhoog en dan begon ze weer te eten.. Dus ja
de temperatuur was ook normaal, maar we zien wel, spannend
ik ben volop mee aan het stressen hoor quirina 

)

Nu ook achter gekomen dat Neon erg veel van deze hengst georven heeft, en ik maar denken dat het van de moeder af kwam.

Zijn ook zoveel kleurslagen in he?
Hier viel het dit jaar ook wat tegen. Heb je ook foto's van de vader van Neon gemaakt?
frenia schreef:ik ben volop mee aan het stressen hoor quirina
haha lach me een deuk, ik zie je zo een meter de lucht in gaan als daar plots een hond blaft
Maar idd
en dat zijn van die kwaaie dobbermannen
ik tegen die hond: shhttt
Maar ik kan wel even foto's jatten.

) 

), maar wel ander nieuws:

is wel leuk dan!
toen ik met geitjes begon had ik geen idéé! inmiddels heb ik me ontpopt tot zeldzame kleurtjes freak

)
en mooie paarden erop 

aikiieh schreef:oooooh , al die buikjes![]()
ik wil ook zeer graag een veulen , maar ja .. ik heb een ruin , dus dat zal moeilijk gaan