Ik mis ook alles.....

Ik heb de Hiltop Merrie ook maar eens aangezet.
Waar staat Macy trouwens? In de bak met een ander paard, of daar rechts in de wei in haar eentje?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Annetje schreef:Ik zag haar wel lopen, maar niet zwaaien
Ik mis ook alles.....![]()
Ik heb de Hiltop Merrie ook maar eens aangezet.
Waar staat Macy trouwens? In de bak met een ander paard, of daar rechts in de wei in haar eentje?
Sjoert schreef:pagina 188..
wat was daar ook alweer mee?
ThePast03 schreef:En Marije en Faust gaan bij Macy kijken.
Ben benieuwd naar de update
ThePast03 schreef:Ik ben me er niet van bewust dat ik Eydis moet bellen en heb daar ook geen telefoonnummer van?
In principe bel ik alleen Kimmes en dan ga ik verslag doen van de bevalling.
MarijeR schreef:Mocht Macy nu ineens in de wei gaan veulenen, zitten zij er met hun neus bovenop
ThePast03 schreef:Ik ben me er niet van bewust dat ik Eydis moet bellen en heb daar ook geen telefoonnummer van?
ThePast03 schreef:MarijeR schreef:Mocht Macy nu ineens in de wei gaan veulenen, zitten zij er met hun neus bovenop
Als ze het maar uit haar hoofd laat!
Faniek, ik wil mijn telefoonnummer absoluut niet op het internet geplaatst hebben!!!!
ThePast03 schreef:MarijeR schreef:Mocht Macy nu ineens in de wei gaan veulenen, zitten zij er met hun neus bovenop
Faniek, ik wil mijn telefoonnummer absoluut niet op het internet geplaatst hebben!!!!
ThePast03 schreef:Sorry, ik heb een geheim nummer en wil niet dat het verspreid wordt.
Klinkt misschien bot, maar geloof me: ik heb daar hele goede redenen voor!
ThePast03 schreef:Sorry, ik heb een geheim nummer en wil niet dat het verspreid wordt.
Klinkt misschien bot, maar geloof me: ik heb daar hele goede redenen voor!
ThePast03 schreef:Ik snap eerlijk gezegd ook niet hoe jij aan mijn telefoonnummer komt?