.Succes Marije, dat het wederom een plaaaaatje van een veulen gaat worden!
Corine, hoe is het bij jou nu??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.

mooi veulen hoor
!
!!
.
. Gisteren uitgeweest en ik was een beetje laat thuis
, of vroeg in de ochtend kun je het ook noemen; half 7
. En dat is opzich niet zo erg, maar het is wel verrekte lastig om uit bed te gaan als je wekkertje om kwart voor 9 gaat. Ik moest namelijk werken vandaag
, nou ja, was gelijk al een goede voorproef voor van de zomer
.
ik weet het ook niet meer hoor, zal wel normaal zijn voor haar
)
) en mijn ouders hebben op Sim gelet die buiten stond, gelukkig kijken zij vanuit hun keukenraam op de bak, dus mijn pa kon melden dat Sim voor haar doen druk geweest was met het besnuffelen van de hele bak en veel rondjes te lopen
. Verder stond ze met Senna te kroelen, normaal mag dat niet, maar vandaag kennelijk wel
.
!
! Hopelijk in elk geval volgende week wanneer het weer beter wordt!jeddah schreef:Nu staat ze te staan en ik denk niet dat ik vannacht een veulen ga krijgen,
! Komop Sim! En komop Macy, dit is niet leuk meer! Copper moet ook nog
.
. Wat een heerlijk onschuldige en open blik! Mac schreef:.
Vanta dus midden deze week?

Deze week wordt het heel mooi weer dus goeie kans...
! Nou ok, de dames wachten vast tot het lenteweer aanbreekt. Heel verstandig, want de afgelopen dagen is het bar en boos geweest met het weer. Tussen de regen, hagel en natte sneeuw in hebben we wel kans gezien het spul een paar keer buiten te zetten, maar rustig zitten doe ik niet. ZON!! Het hele spul naar binnen. REGEN!! Oh, nou dat kan nog wel. SJIPS HAGEL, nee dat wordt te gek. Naar binnen. OH. ZON!! etc. ....

!PhiaBink schreef:Of HM Famosa gaat nog eerder een mooi prinsje op de wereld zetten
. Dat wordt vast een Royal pain in the butt
petraaken schreef:Ze is nooit rap om uier aan te maken maar nu is ze toch wel laat. Vermoedelijk gaat ze over tijd gaan. Dit wordt nog leuk.
Eens kijken wat dat uier gaat doen als het weer opklaart.
.
.