Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik vind zelf met nog meer witte aftekeningen super mooi. Maar die kleur vind ik echt geweldig... bijna oranje
zo mooi!
Wat balen zeg!! Vooral voor de mensen waarvoor het proberen voor dit jaar nu over is

(en als er stiekem tóch eentje in blijkt te zitten noem ik 'm dan maar Pinda
) 

) maar ga haar niet dan scannen aangezien wij dan n ritje New York op de planning hebben staan... Mn moeder komt gezellig 3 weken vakantie vieren en ze blijft tot net na mijn verjaardag
.
AniekR schreef:linda2008 schreef:sooty geeft zwarte haartjes, hier staat het omschreven; http://www.bokt.nl/wiki/Sooty
Ja die had ik gevonden, maar zag ik weer niet terug in de foto van fotsy. En wist zo ook niet welke sooty vos arabier bedoeld werd. Dus dacht vraag het even...

, maar de uitzondering bevestigt hier ook opnieuw de regel

En leuk dat je moeder op visite komt daar!
Twijfelde al, geen arabier 

Want hier heeft het toch niets met zwarte haren te maken. Meer met een aardige dosis lijnzaadolie 
Volgend jaar mag hij gaan dekken

Maar gelukkig hebben we eindelijk geluk!! 3 keer is scheepsrecht zeggen ze wel eens hihi. Mijn merrie (Numero Uno x Garant) is dus vandaag drachtig gescand van Arezzo VDL (Chin Chin x Heartbreaker)!! Ik ben zoooo gelukkig haha.

(13:49 uur, het stormt toch, dus wat moet ik anders?
)Fotsy schreef:cynthia gefeli met je euhm tja alleszins yolooo palootje
Hengstje, toch? 
linda2008 schreef:Iedereen vind nu dekken nog heel laat, ik vind een april veulen zelf erg ideaal (ook ivm vrij nemen van werk) maar op zich is een juni veulen toch helemaal niet zo gek?

linda2008 schreef:Dat is ook zo Caesar en Fotsy. Ik vind zelf April ook fijn. Zoals ik zei ook mede omdat dat voor mij makkelijk is om vrij te krijgen van werk. Maar ik ben nu al wel druk aan het nadenken over 2016. Ik zit er aan te denken om Jupiter volgend jaar toch wat later te laten dekken (met het oog op de keuring eind augustus, ik wil dan niet dat ze al weer heel dik is....)
ivy_power89 schreef:Nu toch ook al stiekem bezig met een naam..... pas 51 dagen drachtig haha
AniekR schreef:Naar aanleiding van het bericht van ivy_power moest ik ook even opzoeken. Lies nu 81 dagen en Roos 70 dagen drachtig.
Dacht weer aan dat plaatje van een foetus hier een tijdje terug. Dus aan het googlen gegaan. Even delen voor de liefhebber:
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... birth.html
Vind het plaatje bij 85 dagen echt prachtig, en dat zit nu dus ongeveer in mijn merrie ook![]()
(Namen heb ik een enkel ideetje al op papier gezet, maar nog niet zo heel veel mee bezig geweest. Ben meer al bezig met hengstenkeuze van volgend jaar)
) juist zo mooi is aan een valk en met hoge witte benen valt dat weg. 

(14:56 uur
)

.
.
.