Marlis schreef:Nee?
dan google maar eens of even hier zoeken op bokt
daar is een aardbeving geweest van 8,9 in de zee met gevolg ervan dat er gelijk een tsunamie erachteraan is gegaan
met golven tot wel 10 meter hoog en met 800 km per uur

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Neonlight schreef:Bij een HK-genoot van Iorrr en mij is vannacht een veulen geboren, dood.![]()
_Noor schreef:Neonlight schreef:Bij een HK-genoot van Iorrr en mij is vannacht een veulen geboren, dood.![]()
Vreselijk!![]()
Hier wordt het met de dag spannender: er zat wat hars aan Nudines uier (aan een kant)! Ontwikkelingen gaan dus gestaag door! Banden waren niet weker dan gister.
Ik heb het halsteralarm binnen en getest, alles werkt. Zit nu alleen te twijfelen wanneer ik hem eraan zal hangen...
Wat vinden jullie?
SharonIndezz schreef:Veulen lijkt ook al meer naar achter te liggen ofja, weet nie hoe ik het uit moet leggen. Staart schuurt ze ook ontzettend veel, ze had weer coupe pleeborstel hihi. Ze poept ook nog steeds erg veel, en haar humeur is echt lelijk hahah
AGarcia schreef:Weet iemand hoe het zit met de 'stalnaam' van het veulen.
De kans is er dus dat mendy's veulen niet op haar 'echte' stal wordt geboren.
Veranderd de stalnaam dan ook? Ze is niet van die mensen, het veulen is niet van die mensen, ookal wordt die daar geboren.
Dus als het veulen daar wordt geboren, wordt het dan bijv: Bloemtjes' A.... of blijft het Waterlelie's A....