Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mijn merrie is bijna 14 dagen eerder als jou merrie, maar die heeft nog niet zo`n buik
In 2005 zaten we met zn 4en geloof ik, dan ging er omstebeurt 1 of 2 mensen slapen of thuis douchen. We woonden toen tijdelijk op stal, want we woonden +/- 40 minuten van stal af toen nog.... ShamalArabs schreef:He bah, doe niet zo engOw, niet vergeten: als je een aantal dagen naar een schermpje tuurt, dan ga je vreemde dingen zien, lijkt het af en toe alsof er iets beweegt of er trekt een vreemde schaduw langs het beeld. Ook spinnen doen hun werk en als zo'n merrie even haar best doet dan moet je minimaal 1x de spinnewebben weghalen omdat je anders niets meer ziet. Erg handig als je de camera ergens hebt hangen waarvoor je rare capriolen uit moet halen voor je erbij kunt (weet je nog colle? even klimmen op de boxen enz) !
Als ik een vreemde schaduw in de stal van mijn paard zou zien, zou ik er niet meer heen durven gaan denk ik 

komt me gedeeltelijk erg bekend voor 
en dan zwaaien die handel 
denk dat het dan idd handiger is om de emmer erover te gieten
(maar de bedoeling blijft hetzelfde
)
en als er dan eindelijk wat te zien is, denk je dat je weer aan het hallucineren bent
is me nu bij Tinkerbell al 2 jaar na elkaar gebeurd...
is meer een tik van mij, omdat hun staarten in de vlecht zitten en dan kan ik hervlechten op plukjes vastleggen enzo 
maar hij ligt er wel (bedenk me net dat er ook altijd een warmtelamp van elstein (zo een die wel warmte maar geen licht geeft) klaarligt evenals dekentje voor het geval van)
je moet hem alleen tijdig omdoen (en niet zoals ik vorig jaar bij angel: de batterijen er net in steken en dan merken dat er zonet in dat kwartiertje waarin je bezig was met die rotbatterijen een veulen is geboren
)
al heb je wel gelijk SA dat het bij snelle dames (zoals de mijne) dan al te laat is om de hele geboorte te zien (pootjes en koppie er al uit
)
(behalve bij staande geboorte en red bag is altijd kritiek natuurlijk...
)
al zal het zo te zien nog niet echt voor snel zijn
frenia schreef:hahaha nou ik lach me krom met jouw commentaar SAkomt me gedeeltelijk erg bekend voor

Leest lekker weg.
) Ze zijn hier vandaag, dus ik laat nog wel even weten of ze idd gaan filmen bij de stallen.
! Ik heb op twee pensionstallingen gestaan waar regelmatig veulens werden geboren maar óf het is mij ontgaan of er lag nooit veel bijzonders klaar. Bij de eerste werden de veulens vaak buiten geboren. Er was ook geen birth control of waken, de eigenaren gingen er 's nachts een paar keer uit...Zo ook waar ulisse nu naartoe gaat (dat is de tweede pensionstal waar we gestaan hebben). Ga toch eens vragen of zij nu ook daadwerkelijk zoveel hebben klaarliggen
we houden ons aanbevolen!!
het waren twee schopjes
vertel idd maar lekker verder
mooie uiers komen voorbij