@Frenia: Dat is ook een goed idee om met de staart te doen, thanx! Die tweede geitjesfoto is echt superschattig, wat een heerlijk koppie. @Katrienh: Lekere glimworm met stippen . @Faniek: Alvast gefeliciteerd met je mijlpaal ! @Minnie-Mouse: Lief koppie heeft ze. Buikje valt idd. wel mee hoor. @Quirinake: Zo'n zelfplakkende?
Hierbij de foto's van vandaag.
Toen ik aankwam lag mevrouw lekker een middagdutje te doen...(Holly zegt waarschijnlijk zoiets van: "mens, ga toch weg, ik lag zo lekker te maffen!")
Poseren voor de buikfoto's.
Even lief kijken naar het vrouwtje.
Uit haar bol in de longeerton. Er zaten beren denk ik???
neen holliebollie, het is gewoon een rekbandage voor aan de benen waarvoor je een onderlap nodig hebt (voor aan de benen) het is dus gewoon een bandage met op het einde een plakker gelukkig blijft ie zitten
ik weet niet meer goed hoe het zat met vulva in verband met de aakomende bevalling. Nu is de vulva van Quirina langer aan het worden en aan de zijkanten van de vulva, net ernaast, is het losser geworden en dikker, zodat het meer "open" kan e? Maar nu ben ik aan het denken, lang duurt het dan toch niet meer wanneer de vulva losser komt of ehm, heb ik het verkeerd +stress +
Als zulke dingen op gaan vallen komt het wel snel volgens mij. Vorig jaar viel het mij echt op.. Dat het een duidelijkere opening werd en inderdaad binnen 24 uur was er een veulen. Misschien net als kegelen maar dat doet niet iedere merrie
mijn merrie was savonds nog niet aan het kegelen, en wanneer ik rond twaalf uur snachts terugging om te kijken stond ze volop te kegelen! dus in principe kan ze straks beginnen kegelen als ze het in haar hoofd haalt omg ik heb stress, moet ik gaan waken, pff ik weet het niet
Hmm.. Maar wat is 6 kilometer nou.. Agh joh.. Om 2 uur en om 5 uur heen en weer.. Moet kunnen toch.. Tsja.. Merries.. Je moet er wat voor over hebben..( Ik zou in ieder geval niet kunnen slapen dus agh.. 2 uur en 5 uur)
dat is waar... maar zou het dan echt wel kunnen? ze is pas voor de 26ste uitgerekend.. moest het nu 27 februari zijn, zou ik meer geneigd zijn om te kijken, maar nu.. Ik weet dat het nu ook kan, maar tlijkt nog zo onmoogelijk voor mij?
Alles is mogelijk.. Je geeft zelf al aan dat je duidelijke verandering ziet bij de muts..(laten we het netjes houden) Ik zal is een foto zoeken van die miep van mij van vorig jaar toen ik het ineens zag
ja idd, ik zag vandaag aan haar muts verandering, ze was slapper, en aan de beide zijkanten van haar muts was het zo opgezwollen en "los", als je begrijpt wat ik bedoel.. Maar ik weet niet meer hoe het twee jaar geleden was dus daarom
Pauk vorig jaar op 6 april smiddags. Ik ging om de anderhalf uur kijken.. Verzorgster was de hele middag op stal en belde om het half uur met wat er nu weer was mijn moeder werd gek van me en heeft me naar huis gestuurd om gegeven moment (Ik werk bij mijn moeder, wel handig op zo'n moment!) Werd voor gek verklaard na nog een hele nacht wakker.. Maar werd toch om 08.15 geboren dus ik zag wel degelijk dat er een veulen aankwam
Geen gekegel.. Behalve 's-avonds wat onrust een hele nacht rust.. Niet echt duidelijkheid.. Behalve die muts dan
die muts is bij quirina ook ongeveer zo, die is ook aan de zijkanten vrij los zo krijgt schrik +
ik wou foto geven van quirina's uier op het einde vorige keer, maar ik heb de fotos niet op de laptop, die staan op de gewone pc.. Nu maak ik me toch ongerust hoor, maar als ik nu ga kijken en er is niets, en om twee uur en er is niets, en om vijf uur en het ligt er naast, dan heb ik het nog gemist
Laatst bijgewerkt door Y_DG op 17-02-07 23:05, in het totaal 1 keer bewerkt
nee dat doe jeniet hoor, die had ik van mezelf al denk dat ik toch maar straks in de auto spring en ga kijken.. Hopelijk gaan de staleigneaars nietdenken dat ik een inbreker ben
nu nog bellen ga ik niet doen, maar ik ga wel langs een padje waar de honden me niet zien, ( er zijn twee dobbermannen die nogal luid waken ) En er schiet ook een licht aan als je op een bepaalde plaats loopt, maar die ga ik ook proberen omzeilen