AfroAnita, ik denk dat als hij merrie was geweest (en zeker was gebleven) dat ik een kleine voorkeur had gehad voor perlino, omdat die vaak wat donkerder blijven. Kleine voorkeur hoor, dubbel verdund zou ik sowieso al heel blij mee zijn Maar misschien blijft hij wel wat donkerder
Gefeliciteerd Dddara, wat mooi dat ze zo buiten tussen de rest bevallen is!
Al_Zawraa
Geplaatst: 21-04-21 12:25
Gefeliciteerd Dddara!
Hier staat de dame weer rustig op de wei, melk druppen was ook weer gestopt Dus ik ben nu maar even naar huis gegaan, kan haar ook buiten op de camera in de gaten houden gelukkig.
OYYO
Geplaatst: 21-04-21 12:28
Kahlua Mooie droogfoto van kleintje. Heerlijk weer om ze gelijk even buiten te doen. Ging dat goed met de omgekeerde spuit methode?
DDDara gefeliciteerd! . Prachtig foto zo in de kudde en wat een rust (lijkt het). Stipjes?
KahluaB
Geplaatst: 21-04-21 12:32
OYYO schreef:
Kahlua Mooie droogfoto van kleintje. Heerlijk weer om ze gelijk even buiten te doen. Ging dat goed met de omgekeerde spuit methode?
Ja in principe wel,je moet het echt tegen het uier duwen, anders heb je geen vacuüm ,de merrie had eerst nog nauwelijks melk/biest ,maar ze liet het braaf toe.Ik denk dat het wel wat gestimuleerd heeft.
paardje2013
Geplaatst: 21-04-21 12:33
Gefeliciteerd Dara wat mooi zo midden op de dag
Ik ga straks de dierenarts even bellen of ze mijn merrie 30 april open willen zetten. Ik heb een gevoel dat ze 29 mei niet gaat halen Als ze het nog maar even 21 dagen binnen gaat houden zit nu al van alles te bedenken stel je voor dat ze de datum verkeerd opgeschreven hebben heb haar drachtig gekocht. Ik wordt soms moe van mezelf