Wat een gave foto's......echt super mooie plaatsjes van je nieuwe fotocamera!
Amandake: Yes! Cam ook via MS?
Welkom alle nieuwe mensen. Iedereen gefeliciteerd met de mijlpalen! Duopunotti begint een bar te worden! Verder nog meer groeiende uiers gezien!
Joto
Geplaatst: 03-03-10 17:44
En dit is Vardau vandaag.
Uier begint inderdaad te komen, maar is in het echt niet zo erg als op de foto. Zal binnenkort poging doen om de boel daar te snoeien, maar ben me leven niet zeker haha.
Maar schrok behoorlijk dat ik er dus al wat zit..
pretty
Geplaatst: 03-03-10 17:56
Zo,die begint ook al! Maar tziet er doenbaar uit,ik zou niet panikeren. Die Friezen houden wel van vroeg uieren zou je gaan denken!
Hahaha kijk die Mon met haar benen open Schattig hé hoe die buik vanonder haar deken ploept.
De andere 2 veulens van hiba zijn in dezelfde stal geboren alleen eind april en begin mij..
Ach we zien wel over paar weken ik weet dat de paarden winkel hier hele kleine dekentjes heeft..gelukkig..
Eilinora
Geplaatst: 03-03-10 18:53
alweer wat nieuwe mensen voorbij zien komen....welkom voor hun
en erg leuke foto,s van dikke buikjes en tietjes gezien
pepper haar uier is vandaag niet gegroeit
winoa haar buik wel haha mijn god die is echt zoooo dik!!!!
pepper word alweer wat dikker,dat is maar goed ook...ze staat nu ook elke dag even lekker in de zon buiten. winoa loopt weer goed,wel wat gevoelig nig de straal zelf maar de egyptische zalf lijkt te werken dus dat is mooi
over een krap maandje gaan beide meiden weer dag en nacht op de weide....veulens mogen lekker op de wei geboren worden.
ik kan trouwens hoogstwaarschijnlijk de week dat pepper uitgeteld is een weekje vakantie krijgen dus hopen dat ze niet voor de 7de mei of na de 14de mei gaat bevallen.
Laatst bijgewerkt door Eilinora op 03-03-10 18:57, in het totaal 1 keer bewerkt
jolandje
Geplaatst: 03-03-10 18:55
even tammara weer, 254 dagen lekker bol buikje al he?
daphnejumper
Geplaatst: 03-03-10 19:06
Welkom voor alle nieuwe mede dikkebuikers!!!
Zie al weer heel wat dikke buiken voorbij komen. HEb alles bijgelezen, maar ben ook alles zo ongeveer weer vergeten.
Lees wel dat we inderdaad over een paar weken een "veulenboom" gaan krijgen.
Burley was maandag ook 300 dagen Uier begint steeds meer te veranderen, dus ben erg benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen.
Morgen weer tijd om foto's te maken, zal ze dan even hier spammen.
marrlinde
Geplaatst: 03-03-10 19:10
hahaha, die eerste foto van mon is echt geniaal!
sool moest vandaag even lopen omdat de voorzitter van t hoofdstamboek kwam kijken naar de trakehners, maar twas echt buik met pootjes eronder waar ga je naar toe wel weer vollere uier
@inowa: Whaah, is het heel slecht als ik het niet meer weet?! hahahaha.. Wel een gaaf beest zo, is ook nog niet in de "lelijke" periode zo te zien!!
@ alle nieuwen: WELKOM!!!!
Jule's is vandaag in de grote stal gekomen, lekker onder de cam..
Vandaag ook de "pot" stalletjes van de mini's uitgemest, pff.. Wat een werk, en wat een blaren.. hahaha..
We hebben besloten voor Pip het voormalige kippenhok te verbouwen, heeft ze net wat meer ruimte voor het bevallen en kan haar kindje straks wat lekkerder rondhupsen..