Balen KG. Maar gelukkig gaat alles met Juwel heel goed, ben daar maar blij om.
@PJ ja zal er eens een foto van maken ff showen (als he lukt teminste want de foto,s van slobberbekkie zijn allemaal bewogen )
Bubsj
Geplaatst: 11-08-09 15:20
*valt binnen*
Wat balen KG!! Gelukkig is die stoere Juwel van je wel aan het opknappen
Spullen kopen, ik zal maar niet zeggen wat ik deze maand besteed aan een hoofdstel, singel & zadel Yicco is nu dik 5 week drachtig en ze doet het hardstikke mooi Vrijdag nog scannen met 40 dagen en dan nog een keertje met 100 denk ik.
Vast iets voor hier Ik zoek een veulenhalster, leer, met messing gespen. Alleen, moet natuurlijk wel bruin leer zijn, net als bij mama
manueeltje84
Geplaatst: 11-08-09 15:51
[quote="Bubsj"]*valt binnen*
Raapt jou op... Hopenlijk ben je niet hard gevallen, heb je je pijn gedaan...?
Ik zit nu op mijn werk, maar heb echt geen zin.. Gister ook al niet Moet eigenlijk nog 35 telefoontjes plegen, maar dat gaat nu toch al niet meer lukken.
En ik met mijn verslaving (voor heen dan, ben nu weer aardig nuchter) Ik heb echt een heleboel setjes dressuur full te koop. Halsters, dekens en ook tuig. Zelfs 3 zadels. Dus iemand?
Saffier: Vertel wat heb je allemaal te koop? . Ben hart opzoek naar setjes . KG: Vervelend zeg. Misschien kan je toch nog iets regelen voor volgend jaar?
ik wacht vrijdag nog even af en dan kan ik misschien nog even kijken het dek seizoen is tot 1september en misschien kan ze nog 1x geinsemineerd worden hh heeft ook gezegt dat het niets uit maakte als het iets buiten het dekseizoen is dus dat is ook wel fijn. We gaan gewoon rustig afwachten en misschien is het ons toch nog gegunt om van deze geweldige kanjer een veulentje te krijgen.
waar heb je die halstertjes gevonden??? kei kei kei lief! als ze vrijdag drachtig is krijgt baby ook al kraamcadeau hier
Talida
Geplaatst: 11-08-09 19:25
Helaas op een Amerikaanse site. Weet wel een bokker die ze handmaakt geloof ik maar die vind ik een beetje duur aangezien ze er zo weer uit groeien. Maar die zijn wel heul mooi!
_Karin
Geplaatst: 11-08-09 19:36
Ik ben er ook weer even snel.
Ik baal ontzettend want Floor bleek niet lekker te lopen. Nu zit ze dus tegen hoefbevangenheid aan. Gisterenavond kwam de hoefsmid en die heeft er even naar gekeken en gelukkig is het hoefbeentje nog niet gekanteld. Vandaag ging het lopen alweer iets beter maar op het harde loopt ze nog heel voorzichtig.
De hoefsmid rade me aan om haar drachtig te zetten en haar nu goed af te laten vallen, nu dat lukt wel want toen ze thuis kwam woensdagavond was ze 170,5 cm rondom gemeten. Ze staat alleen in de zandpadock met overjarig hooi als voer. Net heb ik haar weer gemeten en nu meet ze 166 cm. Dus er is gelukkig al 4,5 cm rondom vanaf. Hopelijk loopt ze binnenkort ook weer goed dan mag ze weer voor kleine poosjes de wei op. Eind deze maand krijg ik vakantie dus kan ik het gelukkig zelf allemaal in de gaten houden.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 11-08-09 21:01
Sjee, balen zeg. Gelukkig is het hoefbeen dus nog niet gekanteld. Nu maar hopen dat ze drachtig is, en op streng dieet, maar zo te horen lukt dat laatste al aardig goed.
Voor een veulenhalster, kijk eens bij http://www.equimatch.nl. Volgens mij hebben ze daar 2 showhalsters voor veulens die bruin zijn met messing gespen, alleen dat laatste is niet goed op de foto te zien.
Ik zit nu alleen niet thuis, daar heb ik de katalogus liggen van hun, misschien dat daar de info wel in staat. Ik heb niet echt verder gekeken of ze nog meer hebben, is namelijk niet zo goed voor mijn portemonnee. Is wel een fijne winkel, daar hebben ze tenminste de niet-standaard dingen. Heel veel artikelen zijn ook klassiek-engelse artikelen.
Tjinta
Geplaatst: 11-08-09 21:06
KG hé jammer niet drachtig. Hopelijk is het hengstig spuiten goed gegaan en lukt het insemineren nog! Fijn dat Juwel het goed doet, fijn een dagje uit is echt super!
Mabon, floor bijna hoefbevangen mmm is ook flink balen. In een kleine week haar 4,5 cm. af laten vallen is wel hartstikke goed. Hopelijk kan ze snel weer eventjes op de wei.
Gaaf halstertje komt er voorbij.... helaas heb ik manlief als rem. "We hebben toch nog halsters?"
Hartje van veulen nr. 2 ook gezien... Ben happy!
manueeltje84
Geplaatst: 11-08-09 22:04
Ik heb de leren veulen halstertjes van HB. Zijn echt super mooi, goede kwaliteit leer, en ook met messing gespen. Ik heb 1 maat mini foal (passen ze meteen als ze geboren zijn. en mt gewoon foal, die is voor vanaf een week of 5.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 11-08-09 22:13
HB.... Welk merk is dat?
__Tetske__
Geplaatst: 11-08-09 23:07
@ Neonlight.... thnx voor de tip . Heb de site gelijk opgeslagen in me favo site's