Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
minnie_muis schreef:Marielle: Gefeliciteerd!!
Cubalibere: Erg leuk veulen! Die bokfoto is ook leuk!
Nou die mamapoes heeft ze versleept. Er lag nog 1 tussen de biks en die hebben we terug in de eendenkorf gelegd maar mamapoes heeft hem nog niet opgehaald!
minnie_muis schreef:Nee we hebben overal gezocht in de het stro en achter maar we kunnen niks vinden. Anders hadden we hem er idd bij gelegd. En hij heeft al gekrijst dus als ze het had gehoord was hij als het goed is al weg. We hebben er ook wat eten staan voor mamapoes alleen die heeft ze niet eens aan geraakt. Maar als hij er vanmiddag nog ligt en wakker word om dat hij honger heeft gaan we hem zelf proberen op te voeden. Hij is nu nog maar 2 weekjes dus weet niet of het kan maar om dat arme beestje aan z'n lot over te laten is ook niet goed! Hij is nu lekker aan het slapen in zijn holletje iig!
minnie_muis schreef:Ja idd we hebben nog een bench van bobby dus dan kan hij daar wel in. Loopt hij ook niet weg! Alleen onze honden moeten hem niet zien anders hebben we een probleem. Maar dan moet hij op de deel blijven. Als het maar lekker warme kleedjes heeft denk ik. Na het voeren ontlasting stimuleren etc. toch wel wat geleerd op school!Mijn vriend wilde waarschijnlijk 1tje hebben dus dan is deze voor hem! Wordt hij ook direct super tam!
minnie_muis schreef:Ja idd we hebben nog een bench van bobby dus dan kan hij daar wel in. Loopt hij ook niet weg! Alleen onze honden moeten hem niet zien anders hebben we een probleem. Maar dan moet hij op de deel blijven. Als het maar lekker warme kleedjes heeft denk ik. Na het voeren ontlasting stimuleren etc. toch wel wat geleerd op school!Mijn vriend wilde waarschijnlijk 1tje hebben dus dan is deze voor hem! Wordt hij ook direct super tam!
minnie_muis schreef:idd hoe die kijkt!Er staat ook op dat als de moederpoes haar kittens meer dan 4 uur heeft genegeerd dat je dan direct in moet grijpen. Dus ik denk dat we niet tot vanavond wachten. Vanochten om half 8 lag hij er al in zijn eentje namelijk!