thomas: ja idd weet ik, maar die bandage blijft er niet op hoor, ik doe em snachts op, en wanneer ik op stal ben, doe ik het af
en savonds weer op. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en savonds weer op.
Quirinake schreef:wel, ze was dus bevallen en al de "troep" was in de staart gekomen, bloed, vuil, viezigheid, ook de dag na de bevalling waren er nog slijmen uitgekomen (weet niet echt wat dat is?) en dat plakte allemaal in de staart, toen ik het eruit wou doen, met showsheen ofzo, ging dat niet meer. Alles zat muurvast aanéén geplakt, toen ben ik aan het knippen moeten gaan, er was niets meer aan te doen. Ik weet zelfs nog dat ik een stuk staart vastnam en wou die viezigheid er uitnemen en dat stuk staart brak gewoon af. Daarom, ik wil niet weer een kapotte staart en bandageer ik ze gewoon in
thomas: ja idd weet ik, maar die bandage blijft er niet op hoor, ik doe em snachts op, en wanneer ik op stal ben, doe ik het afen savonds weer op.

) Die bandage blijft er nooit dagen na elkaar aanzitten dus dat komt wel goed denk ik
wij hebben er ook een paar lopen waar je nog niets aan ziet en die toch allemaal goed gedekt zijn. Anderen hun buik hangt dan weer bijna tot aan de grond...
achteraf wel wassen waarschijnlijk.
) en gefeliciteerd met je eerste lammetje .
oh wat jammer ,maar tegen de natuur kan je niets beginnen
hoe zag je dat ze al 2 dagen wou aflammeren ??
(amateur met schaapjes )

ik kan het niet laten 
maar wél ontopic wat betreft de staart he 
Als je je schapen kent zie je het meteen als er iets scheelt of gaat gebeuren. Dus goed observeren en de uiers in de gaten houden.

Vind dat altijd wel heel gezellig, iedere dag even friemelen met zo'n hoogdrachtige merrie, staart invlechten enz. Mijn merries genieten daar altijd ontzettend van. 

?

nu nog een keuze maken straks 

Bij mij verharen de dames met de dracht ook anders en ze kroelen en schuren wat af. Bij Tinkerbel komt er ook al mooi schot in de zaak of niet?

?
? Niks gebroken?

Ik ben benieuwd naar foto's 

Ben benieuwd wie eerder Misty of Macy..

hoekkont
weer cobjes kijken 

Nou ja alsnog gefeliciteerd in ieder geval 

?
Hier braken de shets altijd uit het blijven ondeugende diertjes die kleintjes. Al kunnen mijn haflingers er ook heel wat van... nou ja 1 mevrouw dan 

krijgen we veulenkriebels 
En leuke stofjes op je foto's 

Maar steeds dwangvoeren is wel zwaar. Vaak ging ik om 10 uur naar bed en dwangvoeren om 12 uur nog met stage en dan 's nachts niet.