crazy_funky schreef:Gefeliciteerd Lideli!
Ik denk dat ik vannacht weinig slaap
Dit was vanmorgen
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Gisteravond was die donkerder groen.
Waar heb je de stripjes vandaan?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
crazy_funky schreef:Gefeliciteerd Lideli!
Dit was vanmorgen
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
vibabu schreef:crazy_funky schreef:Gefeliciteerd Lideli!
Dit was vanmorgen
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Waar heb je de stripjes vandaan?
imani_abby schreef:Ja echt zo jammer, is echt samenloop van omstandigheden. Om 1 of andere reden is het geboortealarm niet afgegaan, maar mijn wekker stond ook om het halfu. Om 4:30 was ze nog rustig, en om 5u kijk ik terug en ligt het veulen er al bij. Het vlies is niet gescheurd, was echt veel stugger dan anders dus is wss gestikt… ik kan mezelf wel voor de kop slaan.
Cioccolato schreef:Maar dat alarm is ook verre van betrouwbaar hé. Geen verwijt maar wel een leer voor anderen.. birth alarm aan halster of singel is 1 van de minst betrouwbare alarmen.
Hier heeft t bij 1 ons gewaarschuwd terwijl we zelf het niet aan zagen komen door ook vroeggeboorte. Bij de anderen is het niet op tijd afgegaan of helemaal niet.
Leuk om erbij te hebben maar absoluut nie als hoofdalarm geschikt.
En nog maals. Zuur!!! Geen verwijt maar voor de nieuwe mensen vertrouw er aub niet op.
superpony schreef:Vreselijk. Ook al werkt het niet 100%, doe je toch je best om erbij te zijn. Je huurt zoiets niet voor niks.
Mijn merrie heeft niet veel voortekenen, maar ik merk het wel de laatste dagen. Ik heb de camera erop met vooral het geluid wat harder. Ze is nogal vocaal en is zelf het beste alarm dan.
imani_abby schreef:Cioccolato schreef:Maar dat alarm is ook verre van betrouwbaar hé. Geen verwijt maar wel een leer voor anderen.. birth alarm aan halster of singel is 1 van de minst betrouwbare alarmen.
Hier heeft t bij 1 ons gewaarschuwd terwijl we zelf het niet aan zagen komen door ook vroeggeboorte. Bij de anderen is het niet op tijd afgegaan of helemaal niet.
Leuk om erbij te hebben maar absoluut nie als hoofdalarm geschikt.
En nog maals. Zuur!!! Geen verwijt maar voor de nieuwe mensen vertrouw er aub niet op.
Nee snap ik, maar het zou je toch ergens een geruster gevoel moeten geven he. Was de eerste keer dat ik het probeerde, en ook de laatste. Toch zette ik om het halfuur mijn wekker. Zo zie je maar dat je er met je neus boven op mag zitten, ongeluk zit in een klein hoekje.
crazy_funky schreef:Erg verdrietig imani.
Myrthee_ zouden die van ons tegelijk gaan misschien?of verwacht je het niet vanavond dan?
Ze was daarnet een hele tijd onrustig, nu staat ze even te slapen.