Knolselder schreef:Ik zou het niet willen weten eerlijk. Juist 1 van de spannendste dingen na de geboorte: onder het staartje piepen.
Nou dit! Ik wacht voor mijn gevoel echt lang voordat ik het staartje optil, maar volgens mij doe ik het al als de achterkant er nog niet eens uit is 
Kabayo, geslacht van eigen kind is anders. De stal ga ik niet roze of blauw verven en ik hoef ook geen rompertjes te kopen voor mijn veulen 
Als het zou kunnen zoals jij zegt: Bij een scan die je toch al zou doen, ja, dan zou ik het ook wel vragen, maar ik ga er geen extra scan voor laten doen.
Wpaard, ik snap dat je geschrokken bent 
Mooney, wat balen dat het niet gelukt is met Vu
Zou het kunnen dat ze een bacterie heeft ofzo?
Mooie foto van Zilver, Kabayo!
JDVL, wat een ontzetten naar nieuws
Ik hoop dat je merrie nog opknapt en ze nog een tijdje mee kan.
YvK, ik denk/verwacht/hoop dat hij de 1.50m zeker gaat halen, wat ik een erg mooie maat vind 
Voorlopig blijft hij. Hij is echt té leuk en doet me zo aan TiSento denken die 10 jaar geleden geboren is (volle broer van Fiore en overleden met 3,5 jaar). Mocht er volgend jaar een hengst geboren worden, gaat dat hengstje waarschijnlijk weg en blijft Idris net zo lang totdat Fi ooit eens een merrie gaat geven.
Als er volgend jaar een merrie geboren wordt, is de rationele bedoeling om Idris te verkopen en het merrietje aan te houden. Ik heb altijd gezegd dat ik 2 merries wil om mee te fokken. Maar misschien kan ik écht geen afstand doen van Idris en blijft hij en hou ik het op één merrie om mee te fokken en Idris om mee te knuffelen 
Maar in principe is het plan dat hij dan volgend jaar verkocht wordt.
Afgelopen weekend 

Jij nog gefeliciteerd met je verjaardag!
MukiwaCobs, wat balen zeg
Heel veel sterkte! Fi is in 2019 heel zwaar bevangen geweest op beide achterbenen, ze kon echt bijna niet meer lopen. Ze zat toen rond de 6 weken dracht. Maar het veulen heeft er niets onder geleden.
Jaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!! Het is eindelijk 9 augustus! Kom maar op met al die positieve scans!