Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ze is de laatste weken zo mooi vol geworden. Niet van het gras
hun wei was kaal. Vandaag wel weer op een verse wei gegaan
Maar ik ben wel heel erg benieuwd of het klopt. Ik ga niet scannen op geslacht, maar ik ben stiekem wel heel erg nieuwsgierig wat het is. Het maakt voor mij niks uit (met misschien een lichte voorkeur
).
Wel heb ik het idee dat ze nu sneller dik aan het worden is als normaal, al rijd ik ook niet meer zo fanatiek omdat ze nu al duidelijk aangeeft het eigenlijk niet meer te willen.. Havanna heeft wel een beetje aanleg tot obesitas maar het valt wel erg op nu. AM_Horses schreef:Nee Nigrante heeft het zeker niet zwaar. Ik zie het aan haar vorm. Vaak zijn drachtige merries voller /mooier. Nigrante is 3 jaar en vandaag voor het eerst opgestapt. Ze was zo braaf![]()
[ [url=m/D492x8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Yvk. Gefeliciteerd met je verjaardag
Morgen een spannende dag. Fingers crossed

MukiwaCobs schreef:Hier even een “zak door de grond” moment.
Mijn lieve wiske is flink hoefbevangen
Donderdag is ze ook geweest, metacam en bloedverdunners gekregen maar sinds vandaag loopt ze mega slecht dus ze komt morgen weer. Duimen dat het goed komt.... Wiske is 97 dagen drachtig

Ik duim voor heel veel goed nieuws
Knolselder schreef:Ik zou het niet willen weten eerlijk. Juist 1 van de spannendste dingen na de geboorte: onder het staartje piepen.

Zou het kunnen dat ze een bacterie heeft ofzo?
Ik hoop dat je merrie nog opknapt en ze nog een tijdje mee kan.

Heel veel sterkte! Fi is in 2019 heel zwaar bevangen geweest op beide achterbenen, ze kon echt bijna niet meer lopen. Ze zat toen rond de 6 weken dracht. Maar het veulen heeft er niets onder geleden.