Laat het nog maar even zitten Dieuwke, daar wordt je vast blijer van . Mooie foto met die toch wat dreigende wolken op de achtergrond.
AM_Horses
Geplaatst: 28-10-18 20:23
Woogy. Balen dat ze zo wisselt. Hopen maar dat ze niet te veel pijn heeft.
Dieuwke. Mooie foto! Ik denk dat iedereen wel heel erg benieuwd is naar de veulens. Nog even geduld
Mijn moeder had de camera mee vandaag Mijn dametjes Wild Thing Esmeralda
Met Formidable een onderonsje
alicelover
Geplaatst: 28-10-18 20:41
Knappe merrie, CP.
Woogy, balen dat ze af en toe zoveel last heeft.
Dieuwke, heerlijk uitgewaaid op de dessert trail zo te zien.
Leuke foto's, Annet!
Hier ook zo nieuwsgierig! Maar helaas moet ik tot eind juni braaf op het wachtbankje blijven wachten. Enchelina loopt nu een weekje weer ohz en pakt het best wel leuk weer op. Dus straks van de winter eerst de sport nog even in.
Vanmiddag ook haar kind van dit jaar even opgezocht in de opfok. En geloof dat die zich wel vermaakt met zijn vriendjes.
Al_Zawraa
Geplaatst: 28-10-18 21:12
Niet echt tijd gehad om bij te lezen de laatste tijd Ik zal mijn best doen om het nu weer eens actief bij te gaan houden.
Lisa, ik las wel het verhaal van Pris, wat ontzettend balen zeg! Ik hoop echt dat ze de dracht een beetje oké doorkomt.. Sterkte ermee
Hebben jullie de veulens al gevoeld? Bij Aziza is het sinds een week of 3 te voelen, zo leuk weer! Ik kan niet wachten totdat het bij Aleeyah ook te voelen is, aangezien die op 36 dagen voor het laatst gescand is. Al weet ik eigenlijk wel dat het goed zit, gezien haar omvang
Aziza vandaag op 207 dagen (foto van gisteren)
Aleeyah vandaag op 161 dagen (bijna de helft , foto ook van gisteren )
BusyMissy
Geplaatst: 28-10-18 21:26
Jouw paarden bewegen wel heel lekker AM! Aziza ontploft nu al bijna Hoe ziet die eruit aan het eind van de dracht? Bij de merries die ik nu heb heb ik nog nooit het veulentje kunnen voelen. Vroeger bij onze oude merries wel, dan zag je ze ook gewoon bewegen aan de buitenkant. Geen idee waarom dat bij deze merries niet zichtbaar is.
Al_Zawraa
Geplaatst: 28-10-18 21:45
BusyMissy schreef:
Aziza ontploft nu al bijna Hoe ziet die eruit aan het eind van de dracht?
Ik moest zo lachen om het filmpje! Mooie vergelijking!
Al_Zawraa
Geplaatst: 29-10-18 21:53
Hahaha dat filmpje Ja, dat idee is het wel een beetje ja En als ik Aleeyah zo zie denk ik dat die ook flink rond gaat zijn aan het eind.
Aziza en Pepper zijn idd wel 2 van de dikste denk ik, maar er zijn er nog een aantal die echt heel rond worden, kan alleen zo even niet op de namen komen.
AM, ze is 4 maart uitgerekend.
alicelover, gelukkig past ze aan het eind nog wel door de deur
Imre, vanaf een dag of 180 moet je het veulen ongeveer kunnen voelen, onder de buik, voor haar uier. Voordat je het echt kan zien bewegen ben je dan nog wel een stuk verder. Ik stond toen Aziza op 189 dagen zat eigenlijk voor de grap even te voelen, en toen al een heel duidelijk schopje.