Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Manda schreef:Kleuren, ik zou zelf heel graag nog een gitzwarte willen, liefst een arabier dus hihi, maar een zwarte welsh/ welsh type zou ik ook erg mooi vinden. Dubbelverdund, perlino of cremello vind ik minder want ik vind roze ogen en zo'n bleek/wit gezichtje gewoon niet zo mooi... Een heel wit gezicht van een grote witte aftekening vind ik alleen mooi als de ogen een zwarte rand hebben ipv roze.
Hier bij ons is het dekseizoen zo goed als ten einde. Pjotr is klaar met zijn dekseizoen. Ik neem geen nieuwe aanvragen meer aan nu, enkel die al gedekt zijn en waar het niet gelukt is zouden terug kunnen komen tot eind augustus. Hoop het niet want ik ben over 3 weken zelf uitgerekend en zou fijn zijn als het vanaf nu rustig blijft.
mijnlieverd schreef:Had vrijdags al laten weten dat ik dinsdag of woensdag sperma nodig zou hebben, en maandag laten weten dat ik het dus woensdag moest hebben. En normaal gesproken was het geen probleem smste ze dinsdag, maar omdat t de 4e keer was moest ik wel de sprong betalen(3 sprongen zaten in t dekgeld). Heb ik netjes op gereageerd van stuur maar een factuur of zeg zo maar wat t kost dan maak ik t vanavond of morgenochtend over, dat was prima smste ze en zou de factuur s avonds sturen, heeft ze gedaan en ik heb t meteen overgemaakt. Verders niks gehoord van dat t woensdag niet kon.
Dan mag ik toch verwachten dat het sperma er woensdag is denk ik dan..Vorige keer was t t zelfde, gevraagd om sperma(ruim van te voren zoals afgesproken), geen reactie, en kreeg ook idd geen sperma, nadat ik van alles eraan had gedaan om dr te bereiken kwam ze met heb jou een bericht gestuurd dat t vanmorgen niet kon en die blijkbaar niet heb ontvangen..En ook die heb ik toevallig niet gehad bizar..Toen zei ze dat ze m s avonds kon laten springen of de volgende morgen, als ze m s avonds liet springen moest ik t zelf ophalen..Brengen stelde ze geen eens voor..
Zou t zelf straks als hengstenhouder iig nooit zo doen.