Hierook een dikke pak, niets aan, de onderste laag is maar natte prut, vieze zooi dus.
R.X.
Geplaatst: 27-12-14 10:59
irischcob schreef:
Sneeuwt hier enorm! (Arnhem) met heel.veel wind. Ga zo naar stal om een paar mooie plaatjes te schieten maar dan moet het wel stoppen denk niet dat het fototoestel hier blij van wordt....
Hier is dat altijd goed gegaan, ha ha.
Sylkai
Geplaatst: 27-12-14 11:02
Hier een flinke pak sneeuw, brrrr niets voor mij Paardjes vinden het wel leuk Straks maar wat sneeuw foto's van de dames maken.
Nog 3 weken en dan komt onze laatste drachtige dame hier wonen, om in maart ons te verassen met hopelijk een mooi veulen
Yasmine weer eens foto's gemaakt vorige week, als het goed is in februari..... maar bij haar is niks zeker
Haha nee niks gemist, dat is de dame hierboven, lang verhaal, maar ze heeft toen idd veel tekens gehad, die te maken kunnen hebben met afstoten wat ze toch niet gedaan heeft volgens de veearts. We gaan nu maar op het verhaal van de verkoper af op februari..... (Voel me nu zo dom al die zenuwen om niks hahaha )
Djoena
Geplaatst: 27-12-14 11:08
Dat is Yasmine Inowa
Hier ook sneeuw, vieze natte blub sneeuw
Edit: tegelijk wijkhuijs!
Laatst bijgewerkt door Djoena op 27-12-14 11:09, in het totaal 3 keer bewerkt
Nou ik heb het ook met de shet hier hoor. Die groeit de laatste weken zooo ontzettend hard dat ik er niks van geloof dat ze pas in juni uitgeteld is.
Op het paspoort staat een sticker geplakt met " gedekt 10-7-2014"
Maar ik heb eerlijk gezegd de chip niet laten controleren dus kan ook best het verkeerde paspoort zijn.
Sylkai
Geplaatst: 27-12-14 11:14
R.X. schreef:
Waarom dom? Is toch beter dan dat het je niets doet.
Is waar heb je gelijk in, heb toen nachten zitten waken, ze verloor zels wit vocht uit haar uier. Hoop dat de 4 veulens dit jaar zich wat netter gedragen
@Inowa, ja ze kunnen ons goed voor die gek houden die kleine monstertjes. Gelukkig kan het nu nooit niet lang meer duren, ze is hier in April gekomen.
Benieuwd of je jouwe idd ook eerder gaat, t is en blijft altijd spannend
Hier zie ik bij de dames voor Juni niet meer als een kleine bolling. De ene een iets grotere als de andere
Eilinora
Geplaatst: 27-12-14 11:17
Dit is aagje nu, en dan moet ze nog tot juni.
Ergens geloof ik het niet tenzij ze een tweeling draagt.
Das inderdaad een flinke toeter voor Juni. zo ver zien mijn mini's er niet uit..... Tweeling, hoop het niet, maar ja weet inmiddels van Yasmine dat ze dus al heel vroeg heel dik kunnen tonen. Ga jou en aagje in ieder geval goed in de gaten houden, ben wel benieuwd nu
Zal zo de handelaar eens opbellen, ken hem heel goed gelukkig. kan hij mij het telefoonnummer bezorgen van waar hij aagje van heeft. Die zou haar hebben laten scannen.
R.X.
Geplaatst: 27-12-14 11:43
linda2008 schreef:
Je hebt pb.
Inderdaad een flinke buik voor juni zeg... Spannend
Dankje!!!
linda2008
Geplaatst: 27-12-14 11:43
Foto's van R.X.
R.X.
Geplaatst: 27-12-14 11:46
Super linda
Deze foto's zijn van een paar daagjes geleden en kapotte telefoonfoto kwaliteit.
Ondergeregend en onder zand, oeps
Laatst bijgewerkt door R.X. op 27-12-14 11:49, in het totaal 2 keer bewerkt
Hallo, ik kom mij hier ook melden Mijn merrie is 9 jaar, een Gelderse maar helaas zonder papier. Dit wordt haar eerste veulen (en waarschijnlijk ook wel het laatste ) Ze is uitgeteld voor 1 mei, dus nu bijna 7 maanden maar ze krijgt al een behoorlijk buikje Ze werkt nu nog zo'n 3 keer per week, wel niet super intensief Hengst is trouwens Frederiksborger moravita's Valentin Tot nu toe gaat alles heel goed en vlotjes, hopelijk blijft dat ook zo!